Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
we weten niet wat voor drivers je gebruikt
daarnaast is er ook weinig af te leiden van wat je zelf allemaal al geprobeert hebt...
heb je de search gebruikt en de andere NFS:U problemen topics doorgelezen,
evenals de sticky?
krijg je dit probleem willekeurig, of alleen op het moment dat je een nieuwe race kiest?
heb je hier ook last van bij andere spellen?
heb je al andere videokaart/mobo drivers geprobeert?
zet ook even de optie 'reboot bij crash' uit, zie hiervoor:
Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?
check ook eens de voltages van je voeding mbv mobomonitor of pcprobe, en ook in je bios
[ Voor 59% gewijzigd door Crash op 19-01-2004 18:01 ]
Ik heb iig geen Nvidia drivers geinstalleerd dus ik heb de standaard Windows XP drivers voor mijn kaart.Crash-Override schreef op 19 januari 2004 @ 17:57:
sorry, maar hier kunnen we weinig/niks mee
we weten niet wat voor drivers je gebruikt
Ik heb m'n 512mb geheugenchip eruit gehaald, geen effect. Heb 256mb geheugenchip eruit gehaald en 512mb erin gezet, geen effect.daarnaast is er ook weinig af te leiden van wat je zelf allemaal al geprobeert hebt...
Heb ik doorgelezen ja.heb je de search gebruikt en de andere NFS:U problemen topics doorgelezen,
evenals de sticky?
Op het moment dat ik ervoor kies om een race te doen (waar dus staat hoeveel je er voor krijgt) en bij het kiezen voor een volgende race in een tournament.krijg je dit probleem willekeurig, of alleen op het moment dat je een nieuwe race kiest?
Nee.heb je hier ook last van bij andere spellen?
Nee dat ga ik doen.heb je al andere videokaart/mobo drivers geprobeert?
Zal ik ook doen.zet ook even de optie 'reboot bij crash' uit, zie hiervoor:
Windows herstart op een willekeurig moment, hoe los ik dit op?
Heb ik gechecked, waren perfect in orde. Heb nog nooit een warning gekregen van m'n Asus probe thingy.check ook eens de voltages van je voeding mbv mobomonitor of pcprobe, en ook in je bios
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
kan je eens kijken welke versie die standaart XP drivers zijn? (ik gok de nieuwste/op 1 na nieuwste)
heb je het spel zelf al gepatched? (nieuwste versie is 1.3, probeer ook eens de tussenliggende versies)
aan je geheugen zal het niet liggen, anders had je het wel bij meerdere programma's/games gemerkt, maar voor de zekerheid kun je als je wilt memtest draaien
ik neem aan dat je voedingswaardes verder stabiel zijn?
en als je 'reboot bij crash' uitgezet hebt, kun je daarna nog eens proberen zo'n crash voor elkaar te krijgen?
dit om te kijken of je dan een foutmelding te zien krijgt, een BSOD, of gewoon terugklapt naar windows
[ Voor 20% gewijzigd door Crash op 19-01-2004 22:29 ]
Versie 2.9.5.8Crash-Override schreef op 19 januari 2004 @ 22:28:
mooi
kan je eens kijken welke versie die standaart XP drivers zijn? (ik gok de nieuwste/op 1 na nieuwste)
Nope, ga ik ook even doen.heb je het spel zelf al gepatched? (nieuwste versie is 1.3, probeer ook eens de tussenliggende versies)
Da's waar, ik geloof ook wel dat het goed zit want het zijn allebei Dane-Elec reepjes en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.aan je geheugen zal het niet liggen, anders had je het wel bij meerdere programma's/games gemerkt, maar voor de zekerheid kun je als je wilt memtest draaien
Jepik neem aan dat je voedingswaardes verder stabiel zijn?
Heb ik even goed gezet, ik ga het nu weer even spelen!en als je 'reboot bij crash' uitgezet hebt, kun je daarna nog eens proberen zo'n crash voor elkaar te krijgen?
dit om te kijken of je dan een foutmelding te zien krijgt, een BSOD, of gewoon terugklapt naar windows
Update: Ik kreeg een BSOD met de melding dat er geheugendump plaats had gevonden die iets te maken had met nv4_disp.dll?
[ Voor 7% gewijzigd door Steije op 20-01-2004 15:46 ]
heb je 23.11 trouwens al eens geprobeert? dit zijn namelijk imo en van menig ander de beste detonators voor Geforce 2 kaarten (heb ze zelf altijd gebruikt voor mijn Geforce 2 MX400, en deze waren er zeker het beste voor na vele tests
ze zijn o.a. te vinden op guru3d