Toon posts:

photoplay kast

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over een photoplay kast misschien dat iemand hier er iets van weet..
Ik heb een vraag over de bekabeling..er zitten 3 kabels in die ik moet gebruiken..eentje die ik aansluit op mijn videokaart eentje voor het geluid en eentje die is bedoeld voor de touchscreen..nu is de touchscreen kabel een 9 pins aansluiting (mannetje) nu kan ik deze uiteraard niet aansluiten op mijn com-poort aangezien dit ook mannetje is...ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat er nog een speciale touchscreen kaart in moet of dat het ook kan met een converter(vrouwtje/vrouwtje)..
Weet iemand dit misschien??

Hartelijk dank,

Bas

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

Super_ik

haklust!

kun je geen info opzoeken over het touchscreen? type ofzo? staat vast wel in hoe je m moet aansluiten dan :)

of maybe moet er een null-modem kabel tussen :?

[ Voor 20% gewijzigd door Super_ik op 19-01-2004 12:20 ]

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik durf bijna wel 100% te zeggen dat er een touchscreen of touchvel (over een bestaande CRT) in zit, van het merk ELO, even op internet zoeken naar ELO Systems en je komt terecht op driversites en sites met info over touchscreens van dit merk. Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat er in een photoplay geen ELO zit ;)

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
null modem kabel heb ik al geprobeerd en dat werkt dus niet jammer genoeg komt volgens mij omdat er een twist in zit..
zoeken op type moet ik nog doen dus dat ga ik dan ook nog wel even doen..
hopelijk weten iemand van jullie nog iets?

groeten,
bas

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik dacht dat er zo'n stekkertje tussen zat als copieer-beveiliging net als bij autocad vroeger....

('k kan ff niet op de naam van dat stekkertje komen)

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-05 15:00
digital8 schreef op 19 januari 2004 @ 12:27:
Ik dacht dat er zo'n stekkertje tussen zat als copieer-beveiliging net als bij autocad vroeger....

('k kan ff niet op de naam van dat stekkertje komen)
Een dongle :)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:37

Richard

Kuru Kuru Kururin

Je kan er ook altijd nog een gender changer tussen zetten, ik denk dat jullie dat eerder bedoelen dan een dongle.

Voor de Topicstarter: Kijk eens op http://www.elotouch.com/pdfs/manuals/accu.pdf pagina 26. Het zegt natuurlijk niet dat jouw systeem hetzelfde werkt, maar deze ELO is ook met een male DB9 connector, Ik zou gewoon een straight female <--> DB9 female kabel proberen, geen gecross met nullmodems dus.

Op eigen risico ;) >:)

20*350ZO45°

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
JAaaaa.., en u gaat door voor de koelkast...... :+

Verwijderd

Topicstarter
In ieder geval bedankt voor zover..ik zal is contact opnemen met elotouch denk ik misschien dat hun mij wat verder kunnen helpen!
bedankt vooral voor de snelle reacties hopelijk volgt er nog meer
Pagina: 1