Toon posts:

Verschil coolers

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik bij Freezing Hardware een cooler besteld. De Zalman CNPS6500B-CU.

Vandaag kreeg ik een mailtje van hen terug met daarin de volgende tekst:

"Vandaag hebben wij van onze leverancier te horen gekregen dat de door u bestelde CNPS6500B-CU niet meer geleverd kan worden.

Als alternatief kunnen wij u de Zalman CNPS7000A-CU leveren. Aangezien de bestelling een aanzienlijke vertraging op heeft gelopen kunnen wij u dit product aanbieden voor een prijs van EUR 37,49.

Graag hoor ik van u of u akkoord gaat met de levering van deze CPU-koeler of dat er een andere CPU-koeler is die aan uw eisen voldoet.

Onze excuses voor dit alles."

Wat te doen? Is dit een goed aanbod of slaat het nergens op? Is het inderdaad zo dat die cooler niet meer te leveren is?

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!!

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

meteen doen die 7000 is een stuk beter en zo'n 50 a 60 euro waard je moet alleen wel ff kijken of ie op je mobo en in je kast past maar met de p4 is dat meestal geen probleem.

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik had zelf al gekeken, maar wilde graag de ervaring van anderen horen. Zo te zien is de deal dus niet slecht. :P

Bedankt!

Verwijderd

snooze schreef op 19 januari 2004 @ 11:27:
meteen doen die 7000 is een stuk beter en zo'n 50 a 60 euro waard je moet alleen wel ff kijken of ie op je mobo en in je kast past maar met de p4 is dat meestal geen probleem.
Ik heb de 7000CNPS voor 30 euro bij comptechworld gekregen.....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 11:30:
Ja ik had zelf al gekeken, maar wilde graag de ervaring van anderen horen. Zo te zien is de deal dus niet slecht. :P

Bedankt!
Met http://gathering.tweakers.net/forum/find kan je erg veel topics vinden in DOC waarin men de ervaringen uitwisselt over Zalman-koelers, waaronder de 6500 èn de 7000(A). Voortaan even tijd nemen om te zoeken voordat je een topic opent, dan kan je die ervaringen op je gemak doorlezen en hoef je geen topic te openen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.