Welke Driver Viper V550 in Win2k ???

Pagina: 1
Acties:

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb op dit moment nog een Viper V550 in mijn pc en ik heb begrepen dat ik beter de wat lagere serie drivers kan gebruiken van NVidia. Welke versie kan ik het beste nemen en waar kan ik ze vandaan halen???

Thx All Ya'll :P

Verwijderd

Ik heb de V770, en met de TNT2 drivers werkt ie prima !!!

http://www.nvidia.com/Products/Drivers.nsf
Bij windows drivers.

Verwijderd

ik heb in mijn Win2k bak ook een v550 zitten, en heb de standaard Windows drivers, en het werkt perfect.

Verwijderd

Probeer eens de detonator drivers van Nvidia... die ondersteunen ook TNT en TNT2 chips

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Thx for de antwoorden, maar ik had begrepen dat ik beter de 3.x serie kon gebruiken van de detonator drivers van NVidia...of is dit te verwaarlozen?

Verwijderd

Ik gebruik zelf 6.3.1.0 en die werken perfect met de videokaarten die ik hier heb met NVidia chipsets

Verwijderd

ik d8 juist dat je voor tnt kaarten juist het beste 5.XX drivers kon gebruiken en voor geforce 6.XX

Verwijderd

enige wat ik weet is dat ik de det3 drivers gebruik (6.31) onder win2k & dat deze het stabielste zijn :) uiteraard ook directx 8.0 draaiende...

heb beta drivers 7.17 geprobeerd (zijn wel wat sneller vlgs mij) alleen sommige games crashen hiermee, o.a. q3, serious sam :(
Pagina: 1