Toon posts:

[Outlook 2003] Hotmail synchronisatie werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

In Outlook 2003 heb ik ook mijn hotmailaccount ingesteld. Voorheen werkte dit altijd volledig naar behoren, maar sinds kort krijg ik iedere keer als ik send/receive doe de volgende melding:

Task 'Hotmail: Folder:Inbox Synchronizing headers.' reported error (0x800CCCF4) : 'An unknown error has occurred. Please save any existing work and restart the program.'

De andere 3 taken (pop3 zenden, pop3 ontvangen en hotmail zenden) werken wel goed, maar als ik deze melding heb gehad, lijkt het alsof de andere 3 taken ook niet meer worden uitgevoerd!
Ik heb de hotmail account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat hielp niet, en in de search kon ik helaas geen oplossing vinden...

Tnx!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt nog geen steek verder gekomen met dit probleem?! Is er niemand die me hiermee kan helpen?

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-03 16:33

elinsen

Fear me......

Ik zou zo eens zeggen probeer Windows Update en Office Update eens.

Hotmail heeft recentelijk wijzigingen doorgevoerd waardoor het moeilijker werd om voor 3hrd parties het downloaden van Hotmail moeilijker te maken. Dit ook vanwege het gebruik van andere messenger clients die van hetzelfde passport gebruik maken.

Het zou zo kunnen zijn dat er een update is voor outlook om deze wijziging door te voeren zodat downloaden met outlook wel nog mogelijk is. Ik weet het niet zeker, maar updaten van alle onderdelen van je systeem is zowieso vrijwel nooit verkeerd.

E.P.M. Linsen

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:28
[google=Office 2003 synchronize hotmail]
Die al eens gechecked? :?

Verwijderd

Topicstarter
Billie schreef op 19 januari 2004 @ 20:22:
[google=Office 2003 synchronize hotmail]
Die al eens gechecked? :?
Dank je! Natuurlijk had ik dat ook al gechecked. :( Maar zonder resultaat. Er zijn blijkbaar meer mensen met hetzelfde probleem, maar een oplossing heb ik nog niet gevonden...

Verwijderd

Topicstarter
Is er inmiddels iemand die me kan helpen, want ik heb nog stteds geen oplossig gevonden, en ik heb geen ideeen meer waar het aan kan liggen...

Tnx!
Pagina: 1