Toon posts:

Mods een beetje te hyperactief?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oi

Soms denk ik wel dat sommige mods iets te hyperactief zijn!

Als je een zin niet duidelijk afgemaakt hebt, een verkeede verwijzing gemaakt hebt of iets vraagt wat niet helemaal de voorwaarden dekt, ben je weg.

Ik vind het goed dat ze er zijn hoor, maar een beetje rustiger kan volgens mij ook wel dan op alle slakken zout te leggen....

Maar wie ben ik hé.....

Ut beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 06:35:
Oi

Soms denk ik wel dat sommige mods iets te hyperactief zijn!
Dat idee heb ik soms ook. :p Neemt niet weg dat dit een goede zaak is. :Y)
Als je een zin niet duidelijk afgemaakt hebt, een verkeede verwijzing gemaakt hebt of iets vraagt wat niet helemaal de voorwaarden dekt, ben je weg.
Het lijkt me duidelijk en logisch dat je je aan de voorwaarden dient te houden toch?
Een foutje in een titel, of een verkeerde verwijzing wordt toch niet zo hard afgestraft of wel? Dit is mij in ieder geval nog niet eerder overkomen....
Ik vind het goed dat ze er zijn hoor, maar een beetje rustiger kan volgens mij ook wel dan op alle slakken zout te leggen....
Dat valt toch wel mee, of niet :? Heb je hier anders ook voorbeelden van, zodat het voor iedereen wat duidelijker wordt wat je precies bedoeld?

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:21

Dido

heforshe

*Stuiter*

Met zo'n nick verwacht ik dat je het aan jezelf afmeet, dan wordt het al gauw hyperactief, nietwaar? :Y)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Een willekeurige greep:

LA-feedback topic :)
Eej peeps,
Censuur op het forum
Waar gaat dit heen?
Ontevreden over GoT
Hoe slim moet je zijn?

Je ziet het, je bent niet de enige, maar de algemene conclusie is steeds dat het gewoon nodig is. Ben je het met een specifieke actie niet eens, mail de mod, ben je het met het beleid niet eens heb je denk ik pech gehad. Je moet nu eenmaal wat regels hebben wil je het forum voor de doelgroep intressant houden.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ben je het met een specifieke actie niet eens, mail de mod,
True
ben je het met het beleid niet eens heb je denk ik pech gehad.
Not true :). Open topic in LA, geef voorbeelden hoe het anders kan en steek tijd in je topicstart en wie weet wordt er iets veranderd

[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 19-01-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

We Are Borg schreef op 19 januari 2004 @ 08:32:
[...]

True

[...]

Not true :). Open topic in LA, geef voorbeelden hoe het anders kan en steek tijd in je topicstart en wie weet wordt er iets veranderd
CD's met Rom gedoe extra?
CD's met Rom gedoe extra?

In dat laatste topic geeft Grrrrrene dat ook aan in z'n sluitmessage.

Vandaar blijkbaar dit topic in LA. Waar het om warez gaat is de mod-crew inderdaad actief, aangezien GoT gewoon niet geassocieerd wil worden met warez of welke hint dan ook in die richting (zoek op Google op .... hier een linkje ...) enzovoort :)

Aangezien je hier een crack-request deed, is het niet zo gek dat daarop actie ondernomen wordt. Als je namelijk ook maar een beetje de tijd ervoor neemt om te kijken wat de regels zijn op dit grote forum, dan had je dat kunnen weten. Zou je maar 1 of 2 minuutjes hoeven kosten, en dan was dit alles voorkomen :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
We Are Borg schreef op 19 januari 2004 @ 08:32:

hehe, klopt natuurlijk. Ik had wat duidelijker kunnen zijn. Ik doelde specifiek op het zgn. strenge modbeleid wat hier heerst. Dat onderwerp is al zo vaak besproken en de conclusie is steeds hetzelfde. Ik zal het beter formuleren:

Als je aanmerkingen op (het beleid van) GoT in het algemeen hebt kun je beargumenteerd een topic openen in LA, heb je aanmerkingen op het in jouw ogen te strenge modbeleid en je hebt geen argumenten die al eens eerder behandeld zijn heb je denk ik pech. Heb je nieuwe argumenten of een uniek idee open gerust een topic.

* P_de_B is wel tevreden over de gang van zaken

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:21

Zoefff

❤ 

Ik blijf het altijd grappig vinden dat er mensen die net op GoT komen kijken, zo lekker kunnen klagen dat het niet goed is, het modbeleid te streng is, enz. enz.

Natuurlijk weet ik dat ik niet naar het feit mag kijken dat je maar 14 posts hebt, immers, misschien gaat bij jou kwaliteit wel boven kwantiteit (iets wat ik van iedereen hoop natuurlijk ;) ).

Maar toch vind ik het wel raar dat je (TS) denkt te weten dat het anders moet. GoT draait al jaren prima met het huidige beleid, en afgezien van een paar kleine bijschavingen is het eigenlijk nooit veranderd.

Dan begin je toch te twijfelen, zou het nou aan het beleid liggen, of ligt het misschien toch aan jou zelf? Think about it :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Dit gaat dus echt nergens over he. Tembellis vraagt in een topic onsubtiel en onverhuld of iemand 'm aan een stuk gehackte software kan helpen, en vind het vervolgens vreemd dat ie daarvoor op z'n flikker krijgt. En dan nog hier in LA even de vermoorde onschuld komen spelen over dat we zo streng zijn: kom op jongen laat die grijze massa even werken en denk even logisch na over wat je wel en niet kunt flikken op het grootste forum van de Benelux.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff zegt:
Maar toch vind ik het wel raar dat je (TS) denkt te weten dat het anders moet. GoT draait al jaren prima met het huidige beleid, en afgezien van een paar kleine bijschavingen is het eigenlijk nooit veranderd.
Zie opmerking van Grrrrrene hierboven:

Een warez-request (" heb je de crack voor me van versie 6") is niet een kwestie van denken dat het anders moet, dat is meer een kwestie van " ik ken de regels niet en als iemand mij er op wijst dan lees ik ze alsnog niet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Jemig de pemig, wanneer leren mensen nu eens gewoon eerst de faq's en richtlijnen te lezen dan? Ik zie echt de domste dingen langskomen, mensen die niet meer zeggen dan:
'Ik weet niet welke ik moet kiezen, plz help' en sjah daar zit je dan met je goede bedoelingen :/

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
'k Ben vereerd dat ik m'n nick hier zo af en toe voorbij zie komen :P

Anyway: ik hoop dat je van onze kant begrijpt dat we geen warez-uitwissel forum willen worden, niet om jou te pesten of dat we zelf tegen warez zijn, maar vooral omdat GoT geen lang leven gegund is als we hier massaal warez uit gaan wisselen.

En zo zitten eigenlijk alle regels in elkaar: sommigen lijken kinderachtig, maar als je een poging doet om de reden er achter te ontdekken, begrijp je hopelijk waarom die regels er zijn. In dit geval gaat het dus om de eerder genoemde warez, je vroeg om een crack. Neem me niet kwalijk, maar het moge toch duidelijk zijn dat dat extreem duidelijk verboden is volgens onze FAQ. Dat je die niet gelezen hebt, kan ik weinig aan doen, 99% van onze users begrijpt hem en gaat niet de fout in, een enkeling post meteen zonder voorkennis van ons forum en gaat dus de fout in.

Edit: Ik zie nu pas dat jij de topicstarter was van het topic dat ik sloot met de aangehaalde sluitmessage... Tsja, ik dacht toch dat ik uitermate duidelijk uitlegde waarom je topic niet welkom was op ons forum...

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 19-01-2004 18:37 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1