Toon posts:

KT7 Chipset zonder fan ? of welke andere fan erop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n coolerjte van m'n chipset van m'n KT7 is kapot(== hij maakt een teringherrie) :( ga'm terugsturen naar de winkel, maar 'k zou wel graag m'n bak nog gebruike, en ik zou natuurlijk niet willen dat m'n koetje withdrawl symptoms zou krijgen }:O.
Dus zou het veilig zijn om m'n bak aan te laten staan zonder coolertje op de chipset?

Of kan ik er misschien een andere cooler op flikkeren(een ouwe socket7 ofzo?), dit is een tijdelijke oplossing dus ik heb geen zin om een Blue Orb te kopen.

Tnx

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

ik denk niet dat het veel kwaad kan, jammer dat er geen passieve koeling aanwezig is, maar je moet het natuurlijk wel eerst ff controleren, en er zit gelukkig een temp sensor bij dus niet te heet laten worden!!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 15:42
Bij mij geeft ie ook bij het opstarten een teringherrie, als je een klap op de kast geeft is het nmeestal over, is dat ook jouw probleem?

Verwijderd

Ga ff naar Abit.nl, stuur een mailtje en je krijgt een nwe verbeterde koeler,
althans mijn broer wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Nah, m'n coolertje blijft lawaai maken,
in't begin was het een zachtjes haperen, je hoorde de cooler vertragen en dan terug versnellen. Maar nu maakt ie echt een brommend geluid van tijd tot tijd. Als ik dan een tikje tegen de cooler geeft stopt het ff maar het gaat bijna direct terug verder.

btw, zit er wel een sensor op de chipset?

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
Ik heb ook een mailtje naar abit.nl gestuurd en binnen een week een mooi ball bearing terug :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik ook gestuurd, zijn ze op :( mijnes is nog wel heel maar een abit koeler erbij is nooit mis ;)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

mailtje sturen naar technical@abit.nl , bij mij waren ze ook op :( maar ik heb tijdelijk een koelblokje gekregen (waarom weet ik niet, als ik me koeler niet gebruik zit er toch ook een koelblokkie op?) Maar ik krijg hem automagisch thuisgestuurd als er nieuwe binnen zijn :)

Mijn iRacing profiel

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Ik heb ook een mailtje gestuurd maar ik heb nog niet eens wat gehoord... :(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mijne was ook kapot, toen heb ik gemaild naar technical@abit.nl en nu heb ik er een die het wel goed doet...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn blijkbaar veel probs met die koelertjes.
En diegene die een vervangexemplaar gekregen hebben, was het dan een zwaardere? of gewoon hetzelfde fannetje dat er standaard op zit?
Pagina: 1