Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS probleem met smartphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu sinds 3 dagen een smartphone (de MPx200 van Motorola) en nu wou ik eens GPRS uitproberen. Nu lijkt het alsof the Smartphone software geen goeie smsjes stuurt, want als ik 'wap' stuur naar 927 (T-Mobile) dan krijg ik een smsje terug dat ik een verkeerde opdracht stuurde.

Al zoekend heb ik uitgevonden dat dit te maken zou hebben met het onderwerp veld wat niet in de sms specificatie voorkomt en dat dit gefixt zou zijn in SmartPhone 2003, maar er werd niet verteld hoe/of je wel goeie smsjes kan sturen naar diensten zoals die van T-Mobile.

Weet iemand hier meer van?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 04:46:
Ik heb nu sinds 3 dagen een smartphone (de MPx200 van Motorola) en nu wou ik eens GPRS uitproberen. Nu lijkt het alsof the Smartphone software geen goeie smsjes stuurt, want als ik 'wap' stuur naar 927 (T-Mobile) dan krijg ik een smsje terug dat ik een verkeerde opdracht stuurde.

Al zoekend heb ik uitgevonden dat dit te maken zou hebben met het onderwerp veld wat niet in de sms specificatie voorkomt en dat dit gefixt zou zijn in SmartPhone 2003, maar er werd niet verteld hoe/of je wel goeie smsjes kan sturen naar diensten zoals die van T-Mobile.

Weet iemand hier meer van?
Work a round: ga naar de site toe en haal daar de GPRS instellingen vandaan omdat je die gewoon handmatig kunt invoeren. De instellingen die je vaak via zo'n smsje krijgt zijn meestal om via het telefonie netwerk te wappen (kost je bel minuten)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik vanochtend inderdaad achter gekomen dat je gewoon de instellingen kunt vinden op de t-mobile site. Het probleem blijft echter dat de telefoon geen goede smsjes verstuurd.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:26
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 18:49:
Daar was ik vanochtend inderdaad achter gekomen dat je gewoon de instellingen kunt vinden op de t-mobile site. Het probleem blijft echter dat de telefoon geen goede smsjes verstuurd.
Is het niet zo dat je misschien wap + telefoon type had moeten sturen?
Of is er misschien per ongeluk een spatie in het onderwerp veld gekomen?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 17:58
Ik heb ook een smartphone (de SPV), maar SMS gaat wel goed.
Gewoon niets bij onderwerp of CC veld invullen en dan zou het moeten werken.

let the past be the past.

Verwijderd

Topicstarter
Dat deed ie bij mij ook niet :/
Misschien is die T-Mobile service erg gevoelig

Verwijderd

ik heb sinds een paar dagen nu deze mpx200

fijne mobiel maar internet is moeilijk tot niet werkend te krijgen

ik krijg de volgende dingen niet aan de praat, wie kan mij helpen?

Internet
Wap
MMS
ik heb een orange free abonnement met GPRS

Groetjes

ps in HETecht MPx200 topic reageert niemand :( heb ik dus al geprobeert

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 10:38 ]

Pagina: 1