beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
Lijkt me persoonlijk een goede keuze, zou wel voor een matching pair gaan als je dualchannel wilt draaien 
Verder lees eens wat reviews over je bord en processor en je komt er wel uit
Verder lees eens wat reviews over je bord en processor en je komt er wel uit
'When you're not paying for the product, you are the product!'
matching pair bedoel je dan 2 x het zelfde merk / hoeveelheid /snelheid ?
of wat bedoel je precies ?
beter 10 servers in de lucht dan 1 op de grond
Misschien zou je nog een AMD64 3000+ kunnen overwegen.
Deze zijn de laatste tijd behoorlijk in prijs gedaald, en zijn nog een stukje sneller ook.
Deze zijn de laatste tijd behoorlijk in prijs gedaald, en zijn nog een stukje sneller ook.
AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x
Zou ik niet doen, de upgrade is voor dat geld niet de moeite, kan je beter wachten tot de Athlon64 processoren iets goedkoper zijn.
Anders wil je straks weer een ander moederbord.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Er worden speciale dualchannel setjes verkocht, waarin 2 modules zitten uit dezelfde serie. Dit om zeker te weten dat het geheugen ook daadwerkelijk in dualchannel wil draaien.redpen schreef op 19 januari 2004 @ 03:00:
matching pair bedoel je dan 2 x het zelfde merk / hoeveelheid /snelheid ?
Voor de prijs hoef je het niet te doen. Prijzen zakken altijd en er komen altijd niewe (duurdere) processoren uit.dreeke schreef op 19 januari 2004 @ 03:07:
Zou ik niet doen, de upgrade is voor dat geld niet de moeite, kan je beter wachten tot de Athlon64 processoren iets goedkoper zijn.
Misschien is de Athlon64 3000+ inderdaad een goede keuze. De prijs van deze processor zal de komende tijd niet zakken. Waarschijnlijk is de eerstvolgende prijszakking zo rond 29 Maart.
Vergeet niet te vermelden dat dual-channel geheugen (zo verkopen de fabrikanten het) ook vaak samen wordt getestMadMarky schreef op 19 januari 2004 @ 03:15:
[...]
Er worden speciale dualchannel setjes verkocht, waarin 2 modules zitten uit dezelfde serie. Dit om zeker te weten dat het geheugen ook daadwerkelijk in dualchannel wil draaien.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Volgens Asus' eigen CPU-supporting tabel past de CPU prima op het moboredpen schreef op 19 januari 2004 @ 02:41:
nou was mijn vraag zou dit goed werken op het gekozen moederbord of kan ik beter een andere kopen ?
/zoekertje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()