Adobe Reader 6.0.1 sluit niet goed af.

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Klippy

Still Game

Topicstarter
Het valt me al een tijdje op, maar sinds ik versie 6.0 gebruik van Adobe Reader (dat opeens niet meer Acrobat heet ofzo :? ) blijft het proces altijd lopen als ik documenten in een browser bekeken heb.

Ook na update naar 6.0.1 blijft dit probleem. Persoonlijk vond ik 5.5 veel beter werken, maar goed daar hebben we het niet over.

Ik gebruik meestal Mozilla, maar ook met IE6 blijft het probleem, zodra ik op een webpagina een link naar een PDF file aanklik start de reader mooi op, laat de PDF zien in hetzelfde venster of een nieuw venster, maar als ik vervolgens back klik, het scherm sluit of alle browser vensters sluit blijft het AcroRd32.exe proces lopen.
Het irritante hiervan is dat dit maarliefst 32MB geheugen opvreet en na verloop van tijd soms gewoon m'n Explorer helemaal vastloopt totdat ik het AcroRd32 proces zelf sluit in het taakbeheer.

Ben ik nou de enige met dit probleem of hebben meer mensen het? En is er nog wat aan te doen :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik heb het probleem ook - Browser Integration af zetten scheelt al wat (zorgt er ook voor dat je iE wat minder snel hangt als je adobe weer eens hangt)

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Er was een patch voor. Ik geloof dat deze dat was. Klik

Be Stronger Than Your Excuses

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

KimSaRo schreef op 19 januari 2004 @ 06:20:
Er was een patch voor. Ik geloof dat deze dat was. Klik
Dat is gewoon de 6.01 update, waarvan de TS al aangaf dat deze erop staat.
Verder wel handig om een link naar de downloadsite of readme aan te geven. Alleen een executable downloaden is gewoon eng :)

Ik vindt die 6.x serie eigenlijk net zoiets als de nieuwere icq's: bloatware die veel langzamer, geheugenintesiever en iets onhandiger in gebruik is. Als ik het nou vaker dan die ene keer per week ofzo zou gebruiken, dan ging ik op zoek naar een alternatief, maar zo steeds even het proces afsluiten vind ik niet heel hinderlijk.

Localhost is where the heart is

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Ben dus blijkbaar niet de enige, maarja blijft irritant.

Hoop dat er nog een update voor komt. Zal ook eens Browser Integration uitzetten, maar ik blijf op de laptop voorlopig wel Acrobat 5.5 gebruiken, moet ook wel want moet hier PDFjes op kunnen maken en 6.0 heb ik niet :P

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28

Zoefff

❤ 

Ik had eigenlijk het idee dat ze dat expres gedaan hadden :P

Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat het proces aan blijft staan, en dat het inderdaad 32 MB Ram in beslag neemt. Het enige voordeel is dat als je nog een keer een pdfje bekijkt, dat ie dan niet meer hoeft te laden...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Klippy

Klippy

Still Game

Topicstarter
Zoefff schreef op 19 januari 2004 @ 11:14:
Ik had eigenlijk het idee dat ze dat expres gedaan hadden :P

Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat het proces aan blijft staan, en dat het inderdaad 32 MB Ram in beslag neemt. Het enige voordeel is dat als je nog een keer een pdfje bekijkt, dat ie dan niet meer hoeft te laden...
Als het expres gedaan hebben wil ik een mogelijkheid om dat uit te zetten ;)

32MB vind ik wel erg veel hoor, ook al heb ik 512MB die ik nooit vol krijg. En daarbij blijft me af en teo dus alles hangen totdat ik dat proces afsluit.
Is maar irritant hoor, en dat installeren duurt ook al veels te lang naar mijn mening.

Maarja... ik wacht geduldig op een nieuwe versie die hopelijk beter is :P

Verwijderd

Als je ver genoeg doorzoek op het Internet blijkt dat een "feature" te zijn van adobe. Hiermee willen ze de volgende keer zorgen dat adobe sneller opstart.
(tenminste dat heb ik uit dat verhaal begrepen) Oplossing... Terug naar oudere readers })
Pagina: 1