3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Anyone ?
Jaja, voor 24 uur. maar nu zitten er veel meer mensen @ GoT dan om 1:05 want ik neem aan dat er nog wel een paar mensen zijn met leven ofzo
Jaja, voor 24 uur. maar nu zitten er veel meer mensen @ GoT dan om 1:05 want ik neem aan dat er nog wel een paar mensen zijn met leven ofzo
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
AutoCad lite ? Zal toch wel die richting op gaan denk ik.JT schreef op 19 januari 2004 @ 20:45:
Anyone ?
3D Max misschien, ik vind eerlijk gezegd je topic-start niet echt duidelijk
Klinkt als SolidWorks. Schetsgebaseerd (product-)modellen
Verwijderd
Eigenlijk ben ik ook wel op zoek naar zoiets, maar dan vrij simpel. Om bijvoorbeeld een bureau te ontwerpen (hout). Het liefst zonder dat ik een cursus cad-tekenen hoef te doen, en dat er met een druk op de knop een boodschappenlijstje voor de praxis/gamma uitkomt
Once again, Solidworks.Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 21:07:
Eigenlijk ben ik ook wel op zoek naar zoiets, maar dan vrij simpel. Om bijvoorbeeld een bureau te ontwerpen (hout). Het liefst zonder dat ik een cursus cad-tekenen hoef te doen, en dat er met een druk op de knop een boodschappenlijstje voor de praxis/gamma uitkomt
kijk eens naar zo'n progje om lego dingen te bouwen
mooi op schaal en heel erg simpel
legocad bijvoorbeeld
mooi op schaal en heel erg simpel
legocad bijvoorbeeld
Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !
Pagina: 1