Ik zit met een heel vaag probleem hier:
Eerst even specs:
P4 2.6C
MSI 865PE Neo2-FIS2R (intel 865PE chipset dus)
Hercules 9800SE All in Wonder
Als ik ati TV aan heb staan en ik zit ondertussen wat te surfen, dan werkt alles prima, maar op een bepaald moment bevriest het scherm een paar seconden (alleen het TV-schermpje gaat door), dan hoor ik een piepje uit m'n PC-speaker en dan gaat m'n scherm op standby, terwijl het geluid van de TV wel doorgaat. Alleen een harde reboot is dan nog mogelijk.
Het valt me op dat het vooral gebeurt als ik aan het scrollen ben, dus als er iets meer belasting op de AGP-bus komt. Het vreemde is dat het niet altijd gebeur als ik scroll (meestal niet zelfs), en dat games ook prima draaien (wat toch ook een behoorlijke bus-belasting geeft)
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- alle drivers ed geupgrade naar nieuwste versie
- ATI multimedia software geupgrade
- AGP van 8X naar 4x gezet
- Windows opnieuw geinstalleerd
Het probleem is er nog steeds helaas
Iemand een idee
Eerst even specs:
P4 2.6C
MSI 865PE Neo2-FIS2R (intel 865PE chipset dus)
Hercules 9800SE All in Wonder
Als ik ati TV aan heb staan en ik zit ondertussen wat te surfen, dan werkt alles prima, maar op een bepaald moment bevriest het scherm een paar seconden (alleen het TV-schermpje gaat door), dan hoor ik een piepje uit m'n PC-speaker en dan gaat m'n scherm op standby, terwijl het geluid van de TV wel doorgaat. Alleen een harde reboot is dan nog mogelijk.
Het valt me op dat het vooral gebeurt als ik aan het scrollen ben, dus als er iets meer belasting op de AGP-bus komt. Het vreemde is dat het niet altijd gebeur als ik scroll (meestal niet zelfs), en dat games ook prima draaien (wat toch ook een behoorlijke bus-belasting geeft)
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- alle drivers ed geupgrade naar nieuwste versie
- ATI multimedia software geupgrade
- AGP van 8X naar 4x gezet
- Windows opnieuw geinstalleerd
Het probleem is er nog steeds helaas

Iemand een idee
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn