Hoe IE scherm op z'n kop zetten?

Pagina: 1
Acties:

• Steff
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 11:54

Steff

||BeeBee||

Topicstarter
Bestaat er software om één bepaald scherm in Windows op z'n kop te zetten? Dus 180° draaien. Probleem is dit : iedereen kent wsl de MSN games. Daar zit dus ook 'n checkers versie bij ('n soort dammen). Een vriend van mij loopt alsmaar op te scheppen over zijn checkerskunsten en die willen we dus eens op z'n plaats zetten. Het opzet : start tegelijk een checkers tegen een computer op het hoogste niveau op internet en dan zet jij de moves die je tegenstander zet. De pc toont dan wel de zet die jij moet maken in MSN (tegenstander moet dan wel eerst beginnen).

Probleem is echter dat die pc altijd bovenaan het bord zit, terwijl ik in MSN onderaan speel. Ik moet dus doen wat ik op de internetversie zie doen door de pc, maar dan op z'n kop en dat is lastig...

Kan ik dat venster draaien of is er een downloadbare versie van checkers waarbij je kan kiezen aan welke kant je wil spelen?

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

je kan gewoon NVRotate gebruiken
onderdeel van de nvidia drivers (mits je een geforce kaart hebt)

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hm, meeste schaakprogramma's die ik ken kan je instellen of je wil dat de computer boven of onder staat...

• Steff
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 11:54

Steff

||BeeBee||

Topicstarter
'k heb ondertussen idd 'n checkers gevonden die je op de pc installed en dan kan je 't wél kiezen. Waar je allemaal toch niet opkomt als je aan 't posten bent :)
Topic closed, de makkelijkste oplossing was nog de beste ook! Scherm roteren, hoe kwam ik erbij :D