Toon posts:

Afmeting CDrom drive

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleempje: ben een mooie casemod aan het maken, maar daar moet nog een cdrom drive in. Das niet zo lastig, ware het niet dat een standaard CDromspeler net 3 centimeter te lang is om mooi te passen.

Een zoektocht op internet leverde niets op, dus misschien dat hier iemand het weet: zijn er ook CDrom spelers die iets korter zijn dan de standaard maat? Of zijn ze, daar lijkt het op, allemaal exact even groot?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Nieuwe Lite-On branders zijn iets korter. De 52x32x52x is echt stukken korter dan zijn 52x24x52x voorganger. Maarja dat zijn branders...ik weet zo gauw geen kortere cd-drive, hoewel Lite-On daar misschien ook wel wat voor heeft...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 00:48

job

Wat is standaard??
De lengte heeft volgens mij geen standaard.
er is wel een maximum lengte.
ik heb meerdere merken cd-roms en branders in m'n handen gehad. allemaal een andere lengte.

Ik zou zeggen ga wat websites van fabrikanten af en bekijk daar de dimensies van verschillende producten.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeft inderdaad niet per se alleen een cdrom drive te zijn, brander heeft zelfs de voorkeur :). Nog meer tips?

Verwijderd

Ffies off topic, mar weet iemand toevallig de maximum maar hiervoor??
(ben zelf met de bouwtekeingen bezig voor een eigen case....)

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-03 18:25

Sjod

Ik ben goed luisterend

De nieuwe Philips 52x branders zijn een stuk korter

Verwijderd

AOpen 16x DVD is vrij ondiep. Hij komt in m'n PC75 IIG niet voorbij die metalen dekplaat.
Pagina: 1