Toon posts:

[Accu's] Imitatie accu voor mijn Canon A50

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een imitatie/vervangingsaccu voor mijn Canon Powershot A50. Nu heb ik een accu gevonden op www.4fun4u.nl voor 17,50 euro.

Maar ik vind de website nogal vaag overkomen en weet dan ook niet of ik de boel moet vertrouwen, aangezien vooruitbetaling gevraagd wordt.

Iemand ervaringen met deze 'winkel'?

Mocht iemand ervaring hebben met andere winkels die rond dezelfde prijs accu's verkopen of goedkoper, dan zou ik dat ook graag horen aangezien ik verder weinig kan vinden.

EDIT: Ik zie dat hij op eBay erg tevreden kopers heeft, dus ik neem de gok!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 00:26 ]

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 18:41
Via e-Bay heb ik ook 2 accu's gekocht voor mijn S45.
30 euro in totaal inclusief verzendkosten.
Op papier exact dezelfde specs als de originele en ze werken in praktijk ook evengoed als de originele.
Dat scheelt wel tegenover de 70 euro die je in de winkel betaald voor een echte Canon accu.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
HAMA accu's zijn niet zo erg duur en volgens mij gewoon erg goed. De mijne werkt i.i.g. prima. Gekocht op www.digicamshop.nl

DIT IS MIJN WEBSITE

• GormSuil
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10-2021
Ik heb bij een Mediamarkt in Duitschland de hele range Canon accu's zien hangen en er een voor mijn ixus gekocht.

Ik vermoed, Mediamarkt kennende, dat deze hier in Nederland ook wel beschikbaar zullen zijn (A'dam Arena).

[ Voor 7% gewijzigd door GormSuil op 19-01-2004 11:19 ]

Pentium IV 2.8E/ ASUS P4P800 / 2x256MB PC3200 / Saphire RADEON 9800/ Maxtor 80 Gb 7200 rpm/LIAN-Li PC60 & ToPower 350W

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb vorige week ook bij 4fun4u 2 accu's besteld, dat ging allemaal prima, en ook een snelle levering. :)

Verwijderd

Frijns.Net schreef op 19 januari 2004 @ 10:59:
Via e-Bay heb ik ook 2 accu's gekocht voor mijn S45.
30 euro in totaal inclusief verzendkosten.
Op papier exact dezelfde specs als de originele en ze werken in praktijk ook evengoed als de originele.
Dat scheelt wel tegenover de 70 euro die je in de winkel betaald voor een echte Canon accu.
Kun je deze accu's opladen in de canon oplader ? Ik heb ook de S45 en moet nog een keer een extra accu halen. Ik vind dat de standaard accu niet erg lang meegaat, de 100 foto's haal ik niet ermee.

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Als je op de site van Varta kijkt, en dan via de Zoekmachine zoekt, dan staat er ook een accu bij voor je PS S50. Succes...
http://nl.portable.varta....1&content=batterijen.html

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-02 18:41
Verwijderd schreef op 19 januari 2004 @ 12:25:
[...]
Kun je deze accu's opladen in de canon oplader ? Ik heb ook de S45 en moet nog een keer een extra accu halen. Ik vind dat de standaard accu niet erg lang meegaat, de 100 foto's haal ik niet ermee.
De 'niet' Canon accu's laden evengoed en de tijdsduur is hetzelfde. Ook worden ze ongeveer even warm.
Geen probleem dus.

Verwijderd

gewoon proberen, alleen de eerste weken alleen je LCDtje gebruiken en niet de EVF... Dan zit de camera namelijk zeer dicht bij je hoofd en als je de Nokia affaire mag geloven kan dat je een oog kosten.. 8)7 :D :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen de accu binnen... Opgeladen en foto's gemaakt.

Heb al 50 foto's met flits gemaakt en nog steeds is de accu niet leeg!

Prima service en snelle levering bij 4fun4u!

Verwijderd

ik heb eens gekeken op www.digicamshop.nl, iemand zegt hier dat de accu van hama daar niet duur zijn:

Hama accu Canon NB-2L (7.4V/600mAh): € 59,-

Ik vind 59 dus wel erg duur. Als je kijkt bij fun4u dan zijn ze daar maar iets van 18eur. Voor 59 euro koop je de originele canon accu's.

op www.koopdigitaal.nl:

Lenmar Li-Ion Canon NB-2L 12 37.00
Pagina: 1