Toon posts:

welke files backupen?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De meeste servers hebben één of meerdere datamappen, logisch dat die meelopen. Verder met de diverse plugins voor Exchange of SQL de bijbehorende data.

Maar wat moet er behalve die standaard dingen ook echt meelopen, speciale bestanden in de winnt dir? of in program files nog ergens?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Wat denk je gewoon van alles :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Alles backuppen? IK heb nog nooit iemand een complete server zien restoren vanaf tape.

Wat ik zou backuppen:

* Windows Register
* System State
* Active Directory
* Data dat niet verloren mag gaan (documenten e.d)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 23:18:
Alles backuppen? IK heb nog nooit iemand een complete server zien restoren vanaf tape.
Ik ook niet, ik doe het zelf.

Trust me, als je een full recovery moet doen, ben je maar WAT blij als je die 20k€ hebt geinversteerd in een fatsoenlijke backup.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 23:18:

Wat ik zou backuppen:

* Windows Register
* System State
* Active Directory
* Data dat niet verloren mag gaan (documenten e.d)
Je hebt zeker dan nog nooit gehoord van een bare metal restore?

Verwijderd

Ga eens zelf wat rondkijken op internet en TechNet: www.technet.com. Dit zijn echt geen vragen die je in PNS hoeft te posten, laat staan in zo'n vorm van "hier is 't probleem, wat is 't antwoord?"

Kortom; ga zelf eens rustig onderzoek plegen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.