Toon posts:

HALO voor PC: Komt er ooit een eind aan ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik rag lekker rond in HALO voor de PC maar het begint erg eentonig te worden.
Telkens weer de zelfde kamers, gangen, bruggen en de zelfde griezels om af te knallen.

De verhaallijn boeit me wel dus ik wil em graag uit te spelen maar fokking eeh het duurt maar en het duurt maar. Het begint erg te irriteren telkens meer van het zelfde...

Ik ben nu net begonnen met het level waarin die stem in m'n hoofd de Pillar of Autum gedetecteerd heeft en we die kapitein moeten redden.
We kunnen zijn brain-implant dan gebruiken om de Autum of Herhaling op te blazen zodat die pokke ring HALO eens een keertje opgeblazen wordt.

Dus mijn vraag is eigenlijk, ben ik er nu echt een keertje bijna want het vorige level "Final Run" deed me een lichtje aan het einde van de tunnel zien. Dat lichtje doofde echte snel toen het nog niet over bleek te zijn. Niks final...

Als ik nou nog dertig van die zelfde levels door moet kap ik er mee want de eentonigheid is killing me. De vijand kan ik nog goed aan ook al worden het er uiteraaaaard steeds meer...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Wees blij.... de meeste games vindt men tegenwoordig te kort. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lange games okay (graag zelfs) maar een beetje variatie kan geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 23:15:
Lange games okay (graag zelfs) maar een beetje variatie kan geen kwaad...
Dat kost veel te veel originaliteit. Games zijn tegenwoordig 13 in een dozijn knal- of racewerk, kwaliteit kan je steeds meer vergeten. Vandaar dat (blijkbaar gezien dit topic van jou ;)) een game sneller gaat vervelen, zelfs ook al heb je het nog niet uitgespeeld.

Aardig topic hierover van Terr:

Mening: Spellen zijn tegenwoordig net afval

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
halo staat bekend om zijn eentonigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zo ver ben ik ook
en zover ik weet ben je bijna op het eind.
scheepie neer laten storten en klaar dacht ik...
ben er zelf nog niet voorbij, maar dat hoorde ik :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Hierdoor is HALO imo echt verpest. Het word echt gewoon TE saai.
er komen alleen maar steeds MEER en sterkere monsters, maar geen betere gameplay.

Het ergste is nog wel dat de eindelevels dezelfde zijn als de eerste (over origineel gesproken zeg :r)

ReemF:
je kan niet een slechte Xbox/pc game meteen vergelijken met alle games die er gamaakt worden.
De game halo is gerushd voor de Launch van de Xbox en toen hebben ze in tijdsgebrek maar BOTS uit de multiplayer gelaten, en de eindlevels afgerafeld (is te merken)

Dit is natuurlijk zo gepoort naar de PC.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In reviews enzo werd gezecht dat Halo een fantastische gameplay had en verhaal e.d. een 9.5.......dus ik ehh "koop" halo en speel erop los..

IK HEB NOG NOOIT ZON EENTONIGE GAME GESPEELD ALS HALO, STEEDS HETZELFDE ALSMAAR DOOR ZELFDE TUNNEL DAN IN GEBOUW DAN WEER TUNNEL DAN WEER DAT GEBOUW DAN WEER DIE TUNNEL IK WERD LANGZAAM KRANKZINNIG 8)7 8)7 8)7

O-) O-) Start>Settings>Configuratiescherm>Add-Remove Software>halo O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou, er zijn zat eentonige spelen hoor ;)

Maar Single Player FPS games, die zijn gewoon saai, omdat we er al ZO veel gespeeld hebben. Zelfs hele goeie, coals CoD beginnen mij na een half uur al te vervelen.

Originele PC games, niet niet veel van de laatste tijd, veel van hetzelfde .... ja, alleen nog maar FPS, beetje RTS, RPG en soms een adventure, en dan heb je het voor 98% samengevat.

PC is nu echt voor het online gamen, althans, het grootste deel. Nu weer met Far Cry, leuke game, maar laat maar zitten, ik wil MP! Hooguit Doom III, maar da's omdat het naar verwachting een spel is met sfeer! Dat was CoD ook, maar het was echt popjes knallen, koppie omhoog, koppie naar beneden = gemiddelde AI ;)!

RPGs boeien mij nog wel, nog steeds.

Originele games zijn de wereld nog niet uit, maar wel van PC af. Ik zie het einde van PC games wel komen zo, want die slechte console ports ben ik echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd halo is saai hij ligt bij mij ook te rotten,

metroid prime heb ik even laten liggen maar op een goede dag weet ik dat daar weer verder mee ga spelen van halo weet ik dat ik dat spel nooit meer ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Is Halo niet hoofdzakelijk bedoeld voor het multiplayer gedeelte?

UT (1) is ook niet echt bedoeld voor singleplayer, hoewel er wel een verhaaltje zit (mijnwerkers rustig houden dacht ik)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Resistor schreef op 23 januari 2004 @ 16:16:
Is Halo niet hoofdzakelijk bedoeld voor het multiplayer gedeelte?

UT (1) is ook niet echt bedoeld voor singleplayer, hoewel er wel een verhaaltje zit (mijnwerkers rustig houden dacht ik)
Dat lijkt me erg sterk, aangezien de PC versie van Halo gewoon een directe poort is van de Xbox versie en die heeft alleen een LAN optie. Het singleplayer gedeelte is er dus niet even bijgepropt om het spel wat interessanter te maken, het multiplayergedeelte is er bij de PC versie bijgekomen om het spel een meerwaarde te geven ten opzichte van de Xbox versie.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Jah veel sites geven het spel hoge cijfers, maar ik moest het ook review maar zo'n beroerde FPS heb ik in lange tijd niet gespeelt.
De buiten levels gaan nog wel, maar de binnen levels, ze vaak symetrisch, het is een beetje copy paste werk. En de console feeling straalt er nog altijd van af.
Briljant verhaal! Euhmm pardon? Volgens mij hebben we het superheld-moet-alleen-de-aarde-redden idee nu wel een paar keer voorbij zien komen.
En dan zijn er nog mensen die op HALO 2 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:15
Hmmz ben ik dan de enigste die het een supergame vond en goed verhaal ?? :? Ik vond de actie ook best cool ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarom, maar op de Xbox vond ik het een leuk spel, op PC toch een stuk minder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 00:56

makje

Professioneel prutser

Timocos schreef op 23 januari 2004 @ 16:40:
Hmmz ben ik dan de enigste die het een supergame vond en goed verhaal ?? :? Ik vond de actie ook best cool ...
nope, je bent zeker niet de enige :)

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Op de PC mis is net zoals duizend anderen de coöp speeltype. Dat was de reden voor mij om het bij een knaap uit het dorp op de x-box te spelen. Het is misschien wel een eentonig spel, maar ik vond er een leuke/spannende sfeer aan hangen (met die kicke muziek) die het mij telkens opnieuw lieten spelen.

edit:
En inderdaad het verhaal natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door DUX op 23-01-2004 17:39 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik moet eerlijk zeggen dat het spel mij ook wel tegenvalt. Het is leuk tot dat je merkt dat je op een punt bent gekomen dat je weer helemaal terug moet in de levels, in feite de levels dus achterstevoren weer moet uitspelen. Ik ben nu bij het einde, ik moet in 6 minuten met de auto racen en dan kom ik een brug tegen waar ik volgens mij met geen mogelijkheid over heen kan springen, ik val hoe hard ik ook rij altijd tussen de 2 bruggen in :|

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Royz schreef op 23 januari 2004 @ 17:39:
Ik moet eerlijk zeggen dat het spel mij ook wel tegenvalt. Het is leuk tot dat je merkt dat je op een punt bent gekomen dat je weer helemaal terug moet in de levels, in feite de levels dus achterstevoren weer moet uitspelen. Ik ben nu bij het einde, ik moet in 6 minuten met de auto racen en dan kom ik een brug tegen waar ik volgens mij met geen mogelijkheid over heen kan springen, ik val hoe hard ik ook rij altijd tussen de 2 bruggen in :|
Als dat die heeeeeele diepe val is moet je niet full-speed die sprong maken. Benedenin wacht namelijk een tunnel waar je precies in kunt vallen en door kunt sjezen.

Als het niet bij die diepe val is, probeer dan gewoon langs de linker- of rechterkant van de kamer te scheuren (dat even dat schuine stuk oprijden en achter de pilaren langs). Gaat vaak nog sneller ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DUX schreef op 23 januari 2004 @ 17:47:
[...]

Als dat die heeeeeele diepe val is moet je niet full-speed die sprong maken. Benedenin wacht namelijk een tunnel waar je precies in kunt vallen en door kunt sjezen.

Als het niet bij die diepe val is, probeer dan gewoon langs de linker- of rechterkant van de kamer te scheuren (dat even dat schuine stuk oprijden en achter de pilaren langs). Gaat vaak nog sneller ook.
Het is wel een hele diepe val maar elke keer als ik erin val ben ik meteen dood. Is dat anders als ik zachtjes erin rij? Wel klote want ik heb echt geen zin meer om 6 minuten te racen en daarna weer het einde niet te halen doordat ik zo dood ga.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Nah, zachtjes is het ook niet...beetje er tussenin. Laten we zeggen 70% ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DUX schreef op 23 januari 2004 @ 18:09:
Nah, zachtjes is het ook niet...beetje er tussenin. Laten we zeggen 70% ofzo...
Hmmm zal het wel weer een keer proberen, ik zag idd wel dat ik in een soort tunnel viel de 1e keer, maar aangezien ik meteen dood was dacht ik dat het niet zou lukken om via daar te gaan. Helemaal weer overnieuw beginnen irriteert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:02

Kvn

Ik heb het net uitgespeeld en vond het opzich wel vet.. maar idd een tikkie eentonig. Die eindrit is supercool, wel in 1 keer gehaald overigens. Ik dacht echt dat ik een schip op me hoofd ging krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Slayerized schreef op 25 januari 2004 @ 23:18:
Ik heb het net uitgespeeld en vond het opzich wel vet.. maar idd een tikkie eentonig. Die eindrit is supercool, wel in 1 keer gehaald overigens. Ik dacht echt dat ik een schip op me hoofd ging krijgen :D
Ja ik heb hem ook uitgespeeld sinds 2 dagen. Op een gegeven moment zegt ze "Stop, wait" of zoiets, ik ga dan gewoon door scheelt tijd. Had jij niet het idee dat je naar de overkant moest springen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoddXX2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 11:11
Ik zelf vond halo helemaal geweldig :)

Als ik de startpost lees dan merk ik op dat je het spel gewoon speeld en niet het verhaal volgt, ja dan is er geen kloot aan nee. Die stem is je hoofd is cortana, in het begin (nog op de pilar of authum) zie je dat Cortana een AI ding is die jij moet meenemen, omdat anders de covenant de technologie in handen krijgt van de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Ik heb halo destijds voor de xbox gekocht, en ik moet het nog steeds uitspelen. (alsof ik dat ooit nog ga doen)

Nee, op een gegeven moment heb je het er wel mee gehad, weer dezelfde gangen, dezelfde monsters, hetzelfde gezeik.

Ik kan me herrinneren dat er een level is waar je steeds met een lift een verdieping hoger of lager komt en dan weer een kopie van dezelfde gangen moet doorkruisen. En als je op één van die liften naar de volgende verdieping gaat wordt er iets gezegd in de trend van: "Yet Another Level"

Zelfspot ofzo. :| :?

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:24
Ik heb halo ook alweer een tijdje op de pc staan.

Ik ben van plan om het uit te spelen, maar het spel is wel erg eentonig.

Ik speel het danook af en toe een minuutje of twintig tot dat ik een paar checkpoints verder ben. Het spel is veel te saai om uren achter elkaar te spelen.

Ik vind dat je als (serieuze) gamer Halo nu eenmaal gespeelt moet hebben.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Eentonig? Daar kom je nu al achter :D Het introductie level vertelde me al dat het eentonig was (die gangen in het schip iemand :X).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoddXX2 schreef op 26 januari 2004 @ 00:19:
Ik zelf vond halo helemaal geweldig :)

Als ik de startpost lees dan merk ik op dat je het spel gewoon speeld en niet het verhaal volgt, ja dan is er geen kloot aan nee. Die stem is je hoofd is cortana, in het begin (nog op de pilar of authum) zie je dat Cortana een AI ding is die jij moet meenemen, omdat anders de covenant de technologie in handen krijgt van de mensen.
Ik heb het verhaal wel gevolgd en ik vond het ook vreselijk saai. bovendien vind ik dat het verhaal zich maar erg langzaam en redelijk voorspelbaar ontvouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
tsja, Halo...
ik vond het meer iets van: 'eerst het hele eind heen, en dan weer het hele eind terug'
je ziet dus idd vaak dezelfde locaties/gangen meerdere malen, maar ach, het eindstukje (beetje rallyrijden met warthhog) is het wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Kramers schreef op 26 januari 2004 @ 00:28:
Ik kan me herrinneren dat er een level is waar je steeds met een lift een verdieping hoger of lager komt en dan weer een kopie van dezelfde gangen moet doorkruisen. En als je op één van die liften naar de volgende verdieping gaat wordt er iets gezegd in de trend van: "Yet Another Level"
The Library is dat, idd het level dat de meeste kritiek krijgt. Ik vond het overigens helemaal niet vervelend, eigenlijk wel leuk :X Sfeer is lekker dreigend en honderden en honderden aliens om verrot te knallen. Ik houd wel van het betere ragwerk :Y)

Assault on the Control Room (dacht ik) vond ik vervelender, die indoor levels lijken als 2 druppels water op elkaar :Z Goed dat er pijltjes op de grond staan anders weet je echt niet waar je heen moet. Wordt gelukkig goed gemaakt door lekkere outdoor omgevingen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Crash-Override schreef op 26 januari 2004 @ 12:20:
tsja, Halo...
ik vond het meer iets van: 'eerst het hele eind heen, en dan weer het hele eind terug'
je ziet dus idd vaak dezelfde locaties/gangen meerdere malen, maar ach, het eindstukje (beetje rallyrijden met warthhog) is het wel waard :P
Als die warthog niet zo klote stuurde was het het misschien inderdaad wel waard.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

The Maw is het laatste level in elk geval. De climax van Halo is echt super vind ik. Maarja die zal ik maar niet verklappen he? :P Ik vind Halo een supergame. Toen ik hem gekocht had voor de Xbox had ik hem op normal uitgespeeld. En toen ben ik gelijk maar begonnen met Legendary. Ik vind Halo op Legendary 1 van de coolste FPS die ik tot nog toe heb gespeeld. Zoveel actie, zoveel vijanden, zeer slimme AI... echt top! Vooral in Co-Op-mode is Halo echt uber!
Marruk schreef op 26 januari 2004 @ 15:59:
[...]

Als die warthog niet zo klote stuurde was het het misschien inderdaad wel waard.
Klote stuurde???? WTF are you talking about, bro'?? Learn to drive!!

[ Voor 24% gewijzigd door Techno Overlord op 26-01-2004 16:01 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
CaptainM schreef op 26 januari 2004 @ 15:59:

Klote stuurde???? WTF are you talking about, bro'?? Learn to drive!!
Yo bro, me be talkin' bout tha fact that tha warthog be shit with drivin'.
'Twas bettah if they be haddin' a hummer in tha game.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Marruk schreef op 26 januari 2004 @ 15:59:
[...]

de besturing was idd niet optimaal nee, dat was idd jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Vind dat ding helemaal niet klote sturen. Is anders dan wat je gewend bent misschien maar ik cross met dat ding overal zo langs of doorheen ^^

Maar net als Captain M zegt. Vooral die co-op functie is super. Met zijn 2-en campaign doen. 1 achterin de warthog en gaan met die bana...... warthog. Dat is nou net hetgene wat je in de PC versie mist. Om campaign met zijn 2-en te spelen.

Alsnog blijft het een super game maar dat is mijn mening :D

There is no art to find the minds construction in the face

Pagina: 1