Toon posts:

LG G7100

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net vorig week de lg g7100 gekocht, en vroeg me af wat jullie ervaringen er mee zijn?
Ik heb zelfs nog een paar vragen:
1. waar kan je gratis javagames downloaden voor de g7100, of is een javagame van een ander toestel ook goed, het is immers gewoon java.
2. is het mogelijk om displays te downloaden voor de buitendisplay, en waar?

Hartstikke bedankt

Verwijderd

voor die javagames zou ik gewoon even rondsnuffelen op http://logoringtone.pagina.nl. Daar zit vast wel het antwoord wat je zoekt op beide vragen! Ik denk zelf dat er nog geen javagames beschikbaar zijn voor dit mobieltje (erg nieuw en een merk wat niet veel verkoopt)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 18:29 . Reden: verkeerde link ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT!

Voor je eerste vraag: kijk post hier de kewlste mobiele java midlets eens door, hier worden genoeg links in genoemd. Dit is het centrale topic voor java-midlets.

Enneh... displays downloaden? Volgens mij bedoel je gewoon achtergronden, en die kun je best zelf vinden door even te zoeken. Zie o.a. de link van gsmdealer hierboven.

Wil je ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed doornemen! Er wordt van je verwacht dat je zelf moeite steekt in het oplossen van je vraag/probleem. Dat begint met zoeken, succes!

Dit topic is gesloten.