Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM/WC] Thermaltake X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Hier alweer mijn 3e casemod B)
Na lang zoeken en twijvelen heb ik besloten om maar de Thermaltake X case te kopen.

Spec:

Mobo: MSI K7 Delta
Proc: AMD 1800xp @ 2210
Memory: 512 DDR 400mhz
Videokaart: ASUS V9280S Ti4200-8X
Hardeschijven: Seagate 80 gig en 20 gig. 7200
Geluidskaart: Sound Blaster Live
Cd/dvd rom: Samsung 16x dvd rom
Brander: Freecom 52x 24x 52x
Wc: Aquarius 2 setje

1x cclf blauw
1x fan cclf blauw
1x uv cclf
1x Laser led uv
2x uv led fan's

Omdat mijn pc op mijn kamer staat wou ik een soort baybus maken met knoppen zodat ik s'avonds alles kan uitschakelen.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1010002.jpg
De voorkant, Coolermaster MUSKETEER :9~ :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150085.jpg
Pc aan, verder alles uit.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150088.jpg
De 2 uv fan's:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150110.jpg
Uv cclf :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150090.jpg
Ik had nog een temp. meter over! met pijn en moeite in de voeding gekregen :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150102.jpg
Spiegel plaat op de onderkant van mijn case:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150109.jpg
Blauwe verlichting aan:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/phatneet/casemod/P1150097.jpg

Laat me weten wat jullie ervan vinden :)

Greetz NiR0

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 21:25 ]

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:26

Ibex

^^ met stom.

Mooi :) Vooral dan de blauw oplichtende molexen en de rood-oplichtende IDE kabels :) (Hoe doe je die molexen, is dat gewoon n ledje inbouwen?)

Welke temp meet dat lcd-schermpje in je voeding?

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
casemod :?

Verwijderd

Topicstarter
Ibex schreef op 18 januari 2004 @ 21:28:
Mooi :) Vooral dan de blauw oplichtende molexen en de rood-oplichtende IDE kabels :) (Hoe doe je die molexen, is dat gewoon n ledje inbouwen?)

Welke temp meet dat lcd-schermpje in je voeding?
Die molex heb ik van de HCC dagen, heb ze zelf wel moeten meshen :'(

Die temp meter meet de temp van mijn voeding (past allemaal net)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je case ziet er zeker wel netjes uit, ik vind het alleen wel jammer dat er niet zoveel aan gemod is, hij ziet er namelijk vrij standaard uit

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op 18 januari 2004 @ 21:32:
je case ziet er zeker wel netjes uit, ik vind het alleen wel jammer dat er niet zoveel aan gemod is, hij ziet er namelijk vrij standaard uit
Ik wil binnenkort (moet nog ff zien hoe) een LCD display aan de voorkant inbouwen...

Verwijderd

ik vind ook de combi van verschillende kleuren erg mooi, verder uiteraard leuk WC setje ;)
alleen jammer van de case waar je mee begonnen bent, die thermaltakes zijn nietecht 'mijn ding' ;)
verder zou je voor Xtra effect de binnenkant kunnen spuiten, die metalen rekjes zijn niet bepaald mooi =)
verder natuurlijk erg gaaf gedaan

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ziet er best leuk uit, alleen jammer dat je een standaard window hebt, als je wat leuks had uitgezaagd was ie net wat origineler

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:30:
[...]

Die molex heb ik van de HCC dagen, heb ze zelf wel moeten meshen :'(
Anders had je er dus zelf helemaal niks aan gedaan? :X De temperatuurmeter in de voeding vind ik erg leuk (wil zelf zoiets doen met een spanningsmeter) maar voor de rest is het erg veel kant-en-klaar werk..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

nouja niet al het kant en klaar werk komt tot een mooi resultaat, terwijl dit er toch goed uit ziet... brand hem niet zo af omdat ie niet meteen een 1337 etch in zn case heeft gedremeld... :S

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
Niet mijn smaak... Ziet er ook niet echt origineel uit, en zoveel is er nou ook weer niet aan gemod...

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
EmielC schreef op 18 januari 2004 @ 23:01:
Niet mijn smaak... Ziet er ook niet echt origineel uit, en zoveel is er nou ook weer niet aan gemod...
en zo dacht ik er ook over helaas gewoon beetje premod en nog beetje slecht ook met een beetje meer had je van dat premod spul al net iets mooiers kunnen maken.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 22:57:
nouja niet al het kant en klaar werk komt tot een mooi resultaat, terwijl dit er toch goed uit ziet... brand hem niet zo af omdat ie niet meteen een 1337 etch in zn case heeft gedremeld... :S
Ik wil hem helemaal niet afbranden, iedereen moet ergens beginnen. Ik vind het alleen jammer dat de topicstarter doet of het vervelend is dat ie zelf die kabeltjes heeft moeten meshen, terwijl zelf doen bij mij juist de voldoening geeft. Ik heb over het meshen van mijn voeding een hele middag gedaan en op een keer werd dat best wel irritant, maar toen het klaar was had ik wel iets om trots op te zijn.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Demoniac schreef op 18 januari 2004 @ 23:14:
[...]
Ik wil hem helemaal niet afbranden, iedereen moet ergens beginnen. Ik vind het alleen jammer dat de topicstarter doet of het vervelend is dat ie zelf die kabeltjes heeft moeten meshen, terwijl zelf doen bij mij juist de voldoening geeft. Ik heb over het meshen van mijn voeding een hele middag gedaan en op een keer werd dat best wel irritant, maar toen het klaar was had ik wel iets om trots op te zijn.
Ik ben er ook heel erg trots op!!!!Ik bedoel alleen dat het K*TWERK :/ is om die kabels te meshen.... (en ja ik ben er ook een middag mee bezig geweest!!!)

Verwijderd

Vette bak man ziet er strak uit :P:P

Verwijderd

lijkt wel een hakenkruis die 2 uv koelertjes :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2004 @ 15:35:
lijkt wel een hakenkruis die 2 uv koelertjes :P
lol nou je het zegt =) foto op ongelukkig moment genomen ;)

Verwijderd

hmmz,
coolt dat tt aquarius setje een beetje? (8>
ziet er allemaal netjes uit hoor _/-\o_ :o

• pyro83
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-11 22:51
Ziet er cool uit, Niro!

Ik had nog wel ff een paar vraagjes. Ik zag en las dat een thermaltake aquarius 2 had, wat mij opviel was dat het lijkt of je een andere radiator en slangen hebt.

Klopt dit, zo ja, wat voor een radiator en hoe heb je die slangen bevestigd op de pomp? Wat meer info over temps, bevestiging ed. alsjeblieft.

Verwijderd

Topicstarter
pyro83 schreef op 21 januari 2004 @ 08:55:
Ziet er cool uit, Niro!

Ik had nog wel ff een paar vraagjes. Ik zag en las dat een thermaltake aquarius 2 had, wat mij opviel was dat het lijkt of je een andere radiator en slangen hebt.

Klopt dit, zo ja, wat voor een radiator en hoe heb je die slangen bevestigd op de pomp? Wat meer info over temps, bevestiging ed. alsjeblieft.
Nee ik heb geen andere radiator, wel heb ik 2 fan's op de radiator zitten (waarvan ik 1 kan uitschakelen)

De slangen zijn iets groter dan normaal.

De pomp:
-------
- *** backupreceiver in
- *** Backupreceiver uit
- -
- ***Naar CPU - Van CPU naar bovenkant radiator
- ***Naar onderkant Radiator
- -
-------

:+

Mijn temps. 31 idle +- 37 stressed :)

Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben... Ik zat te denken om misschien nog de vga te gaan koelen! (iemand ervaring met die nieuwe thermaltake vga blokje?)

Verwijderd

Vette mod hoor 8) vooral die fancontroll voorin is PHAT :9~

Lekkere temps trouwens :)

Verwijderd

hmmz thermaltake is nooit echt favo van mij geweest maja wel leuke wc enz

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:48

AMDFreak

Intel is zo..

Om eerlijk te zijn, speciaal is het niet. Er zijn uiteraard vettere mods, maar ik zie dit als een standaard mod. *wel apart dat j meerdere ccfls hebt :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

benk mee eens ennuhmm ist niet een keer handig om een topic te maken over alleen de buizingen ofzo ? netzoals die in audio forum plaatst hier je dinges van je home cinema OID
Pagina: 1