beste mensen,
Kheb onlangs een gegevenscan gedaan met SiSoft Sandra, omdat ik nogal veel last had(heb) met die AMD Safety Reboots als je comp te warm wordt.
Daar zag ik iets ongezonds:
Moederbord Informatie
Temperatuur van het moederbord 203.0°C / 397.4°F
Opmerking 224 SMBIOS/DMI informatie kan onjuist zijn .
Tip 2511 Enkele geheugen sloten zijn beschikbaar, er kan dus gemakkelijk geheugen uitgebreid worden.
Waarschuwing 2518 Moederbord temperatuur is te hoog.
Dit lijkt me wat onmenselijk hoog, wat kan ik er aan veranderen? Heeft iemand ervaring met het moederbord MS-6330v5. SiSoft zegt ook dat mn BIOS een oudere versie heeft (2.2) en dat 2.3 verreist is. Ik heb de update, maar ik vertrouw het niet om zonder professionele hulp mn BIOS te flashen.
Enige hulp in één van deze problemen zou ik al zeker apprecieren.
thx
Kheb onlangs een gegevenscan gedaan met SiSoft Sandra, omdat ik nogal veel last had(heb) met die AMD Safety Reboots als je comp te warm wordt.
Daar zag ik iets ongezonds:
Moederbord Informatie
Temperatuur van het moederbord 203.0°C / 397.4°F
Opmerking 224 SMBIOS/DMI informatie kan onjuist zijn .
Tip 2511 Enkele geheugen sloten zijn beschikbaar, er kan dus gemakkelijk geheugen uitgebreid worden.
Waarschuwing 2518 Moederbord temperatuur is te hoog.
Dit lijkt me wat onmenselijk hoog, wat kan ik er aan veranderen? Heeft iemand ervaring met het moederbord MS-6330v5. SiSoft zegt ook dat mn BIOS een oudere versie heeft (2.2) en dat 2.3 verreist is. Ik heb de update, maar ik vertrouw het niet om zonder professionele hulp mn BIOS te flashen.
Enige hulp in één van deze problemen zou ik al zeker apprecieren.
thx