Allereerst mijn keuze voor dit forum, en niet 'Beeldkannonnen en videoplanken', BV vind ik iets te veel gericht op computers, en dit topic is lekker algemeen.
Maargoed, ik ben dus op zoek naar iets waarvan ik niet weet waar ik het krijgen moet. Op dit moment ben ik in het bezit van een ProVision (Blokker) TV'tje, helaas zonder koptelefoonaansluiting, mono (blikkerig) geluid en een vierkante afstandbediening die niet veel goeds betekent(lastig te orienteren).
Daarom wil ik een nieuwe, en heb ik al enkele sites afgestruint(oa. de grote merken
). En wat krijg ik, tv's van 54cm of groter, en bijna allemaal wit of grijs. Vaak nog breedbeeld ook. Daar kan ik niks mee, aangezien ik daar gewoon de ruimte op m'n bureau niet voor heb, en wit niet past bij de rest van al dat zwarts op mijn bureau(PC-speakers, toetsenbord, muis, scherm). Een TV-kaart zoek ik niet, aangezien ik dan achter de pc moet zitten om TV te kijken(soms wil ik dat ding gewoon UIT OK!
). Dus, even lijstje met 'eisen':
- 37CM diagonaal
- Zwart
- Stereo (tot zover vrij basic)
- Scart, liefst 2x
- 100HZ indien mogelijk
- Koptelefoonaansluiting
- Beetje aandacht besteed aan de afstandsbediening, dus niet zeg maar alle knopjes in dezelfde rechthoekige vorm.
- D'r zal digitenne op gekeken worden, dus van mij part heeft ie ruimte voor 3 zenders
Waar vind ik zo'n toch vrij basic ding (rond de 200/300 euro moet lukken toch?)?
Edit: Oja, AV kan ook nog
Maargoed, ik ben dus op zoek naar iets waarvan ik niet weet waar ik het krijgen moet. Op dit moment ben ik in het bezit van een ProVision (Blokker) TV'tje, helaas zonder koptelefoonaansluiting, mono (blikkerig) geluid en een vierkante afstandbediening die niet veel goeds betekent(lastig te orienteren).
Daarom wil ik een nieuwe, en heb ik al enkele sites afgestruint(oa. de grote merken
- 37CM diagonaal
- Zwart
- Stereo (tot zover vrij basic)
- Scart, liefst 2x
- 100HZ indien mogelijk
- Koptelefoonaansluiting
- Beetje aandacht besteed aan de afstandsbediening, dus niet zeg maar alle knopjes in dezelfde rechthoekige vorm.
- D'r zal digitenne op gekeken worden, dus van mij part heeft ie ruimte voor 3 zenders
Waar vind ik zo'n toch vrij basic ding (rond de 200/300 euro moet lukken toch?)?
Edit: Oja, AV kan ook nog

[ Voor 4% gewijzigd door RSpliet op 18-01-2004 21:07 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet