Hoi
Wilde de computer van mij zwager upgraden met Moederbord Epox 8k9a + XP2000+ + 2 x 256 mb tweedehands gekocht.
Processor erop gezet met pasta en koeler.
Grafische kaart vervangen voor een betere.
Systeem opgestart en meteen naar de BIOS gegaan om te kijken hoe warm de CPU werd.
Deze kwam uit op 41 graden en leek me prima toen ging de PC uit en toen van alles geprobeerd maar start niet meer op.
Als ik hem aanzet lijkt hij het gewoon te doen, je hoort de HD ook wel maar beeldscherm springt niet aan.
Lijkt alsof de BIOS niet wordt geladen.
Heb de grafische kaart alweer een x vervangen voor de oude maar dan start hij ook niet op.
Misschien voeding (is 235 watt)???
Moet ik de Bios clearen of de batterij eruit halen?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Wilde de computer van mij zwager upgraden met Moederbord Epox 8k9a + XP2000+ + 2 x 256 mb tweedehands gekocht.
Processor erop gezet met pasta en koeler.
Grafische kaart vervangen voor een betere.
Systeem opgestart en meteen naar de BIOS gegaan om te kijken hoe warm de CPU werd.
Deze kwam uit op 41 graden en leek me prima toen ging de PC uit en toen van alles geprobeerd maar start niet meer op.
Als ik hem aanzet lijkt hij het gewoon te doen, je hoort de HD ook wel maar beeldscherm springt niet aan.
Lijkt alsof de BIOS niet wordt geladen.
Heb de grafische kaart alweer een x vervangen voor de oude maar dan start hij ook niet op.
Misschien voeding (is 235 watt)???
Moet ik de Bios clearen of de batterij eruit halen?
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.