Internet Explorer problemen

Pagina: 1
Acties:

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
1) Op de ene computer (WinXp, 3 jaar of ouder, weet ik niet juist) accepteert hij wel cookies enzo, maar toch niet juist...
de instellinge staan op 't laagst, 'k snap echt niet wat er is
ik kan vb: niet op hotmail, maar als ik op m'n site een testpagina maak voor een cookie, wordt die cookie netjes geplaatst en gelezen

2) op de andere (winXp, juist een jaar) download hij wel files, maar kan ze daarna precies niet meer terug vinden. Dat probleem is nog maar pas ( = nieuw). Hij kan wel vb: een installer downloaden, maar als ik ergens een filmpje download, zegt hij dat hij het niet meer kan terugvinden.
In feite, hij kan alleen maar .exe's direct "openen", al de rest moet ik "opslaan als".
Na wat onderzoek heb ik gevonden dat al die bestanden opslaat onder "C:\Documents and Settings\Toine Mercier\Local Settings\Temporary Internet Files" i.p.v. "C:\Documents and Settings\Toine Mercier\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\FE8C1OLV"
Iemand enig idee wat hieraan te doen is?

[ Voor 5% gewijzigd door twabi2 op 18-01-2004 20:42 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Even de standaardvragen die in elk topic over inlogproblemen in de search terugkomen:
  • datum en tijd staan goed?
  • heb je je temp inet settings geleegd en niet al te hoog gezet? <-- voor beide problemen.
  • popupkiller / rare virusscanner / oid?
Check ook Software Algemeen FAQ even vwb cypher strength.

offtopic:
De instellingen wil je natuurlijk niet op z'n laagst zetten: IE is al gevaarlijk zat op de standaard of zwaardere instellingen, maar dat snap je zelf ook wel :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)