Heb ik ook, maar dan met het het klokje. als je daar boven gaat hangen, komt de datum ook achter die balk te staan. Nog niet achter gezocht eigenlijk. You're not alone...
May the lords of Kobol guide you...
Wat je kan doen is met de rechter muisknop op je startbalk > eigenschappen > niet actieve pictogrammen opruimen en dan daarnaast staat aanpassen. Dan kan je daar instellen dat die dit pictogram niet meer moet weergeven...
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
wat is dat nou voor een oplossing 
hij wilk hem wel zien, alleen de tooltip zit achter dat taskbar.
als het goed is heb je de taskbar op "allways ontop" staan.
misschien helpt het om deze daar vanaf te zetten.
verder zijn er idd veel meer mensen die dit hebben
zelf heb ik er geen last van, ik heb winamp 5, welke heb jij?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ik heb het met alle iconen en gebruik Winamp 2.91Mr.Nobody schreef op 18 januari 2004 @ 20:56:
wat is dat nou voor een oplossing
nou het enige wat ik kan vinden is dat het heel vaak iets te maken heeft met plugins.
heb je toevallig de "NiceMC" plugin?
verder zou je winamp 5 eens kunnen proberen. die is lang niet zo zwaar als WA3 en ziet er nezo uit.
edit: heb je al geprobeerd om he startbalk van ontop af te halen?
heb je toevallig de "NiceMC" plugin?
verder zou je winamp 5 eens kunnen proberen. die is lang niet zo zwaar als WA3 en ziet er nezo uit.
edit: heb je al geprobeerd om he startbalk van ontop af te halen?
[ Voor 16% gewijzigd door Mr.Nobody op 18-01-2004 21:21 ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Ik heb er zelf ook last van, eigenlijk geen idee wanneer het ontstaat, het zou best wel eens kunnen dat het soms is na het gebruik van tvtool. Ik heb helaas ook geen idee hoe ik het mestal oplos het is in ieder geval zonder een reboot.
heb je al geprobeert de taskbar te locken / unlocken, verplaatsen, / groter/kleiner te maken ? en daarna te kijken of het weer goed is ?
wat misschien ook kan helpen is de resolutie even veranderen en weer terugzetten.
heb je al geprobeert de taskbar te locken / unlocken, verplaatsen, / groter/kleiner te maken ? en daarna te kijken of het weer goed is ?
wat misschien ook kan helpen is de resolutie even veranderen en weer terugzetten.
hhhm, ik kijk nu weer in dit topic en hij doet het weer gewoon (verder niet ge-reboot ofzo). 2e Punt was dat als ik bezig was ik eerst op de taakbalk moest klikken en dan met m'n muis op het icoon voor de info, maar nu werkt het weer. Ik sluit m'n comp zo af en kijk morgen nog ff of het weer zo is.
Dat heb ik hier ook regelmatig, er is geen touw aan vast te knopen... zelfs na een verse install vertoonde XP dat probleempje al.Eraser127 schreef op 18 januari 2004 @ 23:10:
hhhm, ik kijk nu weer in dit topic en hij doet het weer gewoon (verder niet ge-reboot ofzo). 2e Punt was dat als ik bezig was ik eerst op de taakbalk moest klikken en dan met m'n muis op het icoon voor de info, maar nu werkt het weer. Ik sluit m'n comp zo af en kijk morgen nog ff of het weer zo is.
kleine titel edit
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1