[wireless]vaag verbindingsprobleem

Pagina: 1
Acties:

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Topicstarter
Ik heb hier een linksys wrt54g icm met een linksys wireless G kaart, als die PC bij mijn achterbuur staat, waar ik i-net mee deel , dan ziet zijn PC het netwerk wel , maar kom ik er niet op en zodra ik zijn PC bij mij neerzet en verder niks verander aan de instellingen dan kom de PC wél op het netwerk........
Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is? Ik heb toch het idee dat als de PC het netwerk ziet dattie er dan op moet kunnen komen :? ontvangst is ontvangst nietwaar?

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 22:50
stel anders ff je AP en je kaartje op zijn laagste data overdrachts stand in dus 1mbit/s ofzo
misschien is dat het probleem

• JdM

JdM

Humbled

Topicstarter
InfoTracer schreef op 18 januari 2004 @ 21:37:
stel anders ff je AP en je kaartje op zijn laagste data overdrachts stand in dus 1mbit/s ofzo
misschien is dat het probleem
heb ik al gedaan, ik had begrepen dat dan het signaal beter zou kunnen zijn, werkt dus niet............

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 22:50
heb je dhcp aanstaan zo ja krijg je een ip kan je ook ingen of kan je helemaal geen vriending met het AP maken

• JdM

JdM

Humbled

Topicstarter
InfoTracer schreef op 18 januari 2004 @ 22:57:
heb je dhcp aanstaan zo ja krijg je een ip kan je ook ingen of kan je helemaal geen vriending met het AP maken
Ja DHCP staat aan, ik krijg géén IP van het AP de PC ziet het AP wél , maar komt er dus niet op.... dan hoef ik het ook niet meer over pingen te hebben. :(