pdf > doc

Pagina: 1
Acties:

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma dat .pdf kan converten naar .doc.
Heb ook al gezocht hier op het forum, heb ook een programma gedownload dit werkt alleen niet omdat het pdf document bestaat uit alleen maar foto's (gescand uit een boek)
Is er toch een mogelijkheid om dit te converten?

Gideon

[CM] Flightcase Mod

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:38
Hier ben ik ook naar op zoek geweest maar het resultaat was om te janken. Opmaak wordt zowieso helemaal gesloopt. Beste is denk ik dat je de plaatjes met Acrobat (de volledige versie dus) kopieert en plakt in een Word documentje, dat is wat ik gedaan heb. Je zou evt met screenshots kunnen gaan rommelen maar dan hoop ik niet voor je dat het iets van 100 foto's oid zijn...

Whoop!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Mja dat is vrij slecht mogelijk omdat DOC een gesloten formaat is en de specificaties dus niet openbaar zijn. omdat bij pdf dit wel het geval is, is het makkelijk om naar het formaat te converteren, maar het vertalen naar een taal die je niet kent is nogal lastig :)

Dus zolang microsoft dit niet zelf aanbied zal het nooit perfect gaan.

Misschien kan je het converteren naar RTF (rich text format), dit kan worden ingelezen door word en dan opgeslagen worden naar doc?

[ Voor 30% gewijzigd door Justice op 18-01-2004 20:27 ]

Human Bobby

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:54

K-Jay

Klaas Jan

Ik heb iemand eens iets horen zeggen over een softwarematige OCR-oplossing. Dezelfde techniek die een scanner gebruikt om letters te lezen, maar dan softwarematig, dus.
Ik weet alleen niet hoe het heet, zul je zelf even naar moeten zoeken

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
K-Jay schreef op 18 januari 2004 @ 20:26:
Ik heb iemand eens iets horen zeggen over een softwarematige OCR-oplossing. Dezelfde techniek die een scanner gebruikt om letters te lezen, maar dan softwarematig, dus.
Ik weet alleen niet hoe het heet, zul je zelf even naar moeten zoeken
Omnipage is een goed programma hiervoor. Je kan het in combinatie met je scanner gebruiken, maar hij kan ook softwarematig .pdf e.d. bestanden scannen.
Het is alleen wel een duur programma. (of je moet er natuurlijk op een andere manier aan kunnen komen ;) )

System Specs

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Je kan ook nog converteren van pdf -> jpg, dan hoef je alleen de pagina's nog te verkleinen tot de plaatjes zelf.

Moet je even zoeken in google naar pdf2jpg.

[This is what you get when you mess with us]

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dubbele post

[ Voor 93% gewijzigd door Ruzor op 18-01-2004 20:35 ]

[This is what you get when you mess with us]

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Is dit misschien iets:?

Het heet pdf 2 word
http://www.solidpdf.com/

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

nieuwste versie Acrobat (Acrobat 6.0 Professional) ondersteunt het opslaan als .doc zonder extra plugins of whatever. Let wel op dat de lay-out verkloot wordt als er te veel ingewkkelde dingen in zitten, maar met redelijk normale tekst gaat het aardig goed.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

Verwijderd

Er zijn grabbers genoeg die e.e.a. wel redelijk kunnen
http://www.pixelplanet.de/english/download/pdfgrabber2.html gaf al een heel aardig resultaat. Het zou ook handig zijn om even te vermelden welk programmaatje je zelf al gebruikt hebt.
Pagina: 1