Counter-Strike loopt voor geen meter op mijn kaart :(

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een heel irritant probleem, Ik heb van een kennis goedkoop een Radeon 8500 kunnen kopen van Hercules, maar sindsdien die erin zit loopt CS voor geen meter.

Wat zijn de problemen?

1 - CS haalt voldoende FPS (100), maar als ik de muis beweeg gaat dat schokkerig, en Smooth Out Mouse staat aan

2 - Ik kan mijn pijltjes toetsen niet instellen in CS zelf, dus ik moet bijna alles via de Config-File doen.

3 - Ik kan "Walk" niet meer op de shift toets instellen, want als ik dan de pijltjes toetsen gebruik dan wordt walk de hele tijd aan en uit gezet.
Ik moet dus een andere toets als SHIFT gebruiken

Wat heb ik geprobeerd?

Ik heb natuurlijk CS opnieuw geinstalleerd, (CS1.5 en 1.6).
Ik heb ook andere Catalyst drivers erop gezet.
Nieuwe nForce 2 chipset driver...
En Windows opnieuw geinstalleerd.

Wat heb ik voor systeem?

AMD Athlon 2000+
512 MB DDR
60GB HDD
Hercules Radeon 8500LE 64MB
Asus A7N8X-X (Dit probleem had ik ook op een MSI KT4 Ultra)

Ik heb geprobeerd OPenGL op Kwaliteit te zetten, en dan is het muis probleem weg voor eventjes, als ik dan 15 min. speel is de muis weer schokkerig!
Ik heb ook geprobeerd "Snel Schrijven" aan te zetten maar als ik dan reboot (waar hij om vraagt) staat het weer uit!

Heeft iemand hier een oplossing/patch voor?

Ik weet me geen raad meer.
Kan iemand mij AUB helpen?
Ik dank jullie hartelijk!

Ik had dit topic ook al in Spielerij gezet, maar wist niet cker waar het moest staan, vandaar twee topics :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frietsaus op 18-01-2004 19:41 ]

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 14:33
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Weet niet wat ik toen gedaan had om het te verhelpen.

Muisdrivers al geprobeerd?
Gooi is een keer cs eraf, dan alle register- en mappen deleten en daarna opnieuw installen, misschien helpt dat.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

(als het mogelijk is) Muis op USB poort aansluiten i.p.v. PS/2? Of anders om natuurlijk.

Toen waren beige computers heel gewoon.

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

even ter verduidelijking... als je muis beweegt en het schokt, is dat dan wegens lage fps???

als het niet door lage fps is: je hebt aan de prioriteit zitten sleutelen van half-life... daardoor krijgt windows/muis driver neit genoeg tijd om de muis-buffer uit te lezen en door te spelen...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En hoe los je dat op? :)

PS Nee. Want eigenlijk heb ik constant 100 FPS, en soms een drop naar 60

[ Voor 62% gewijzigd door Frietsaus op 18-01-2004 20:21 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Als het echt aan de prioriteiten ligt zou je de prioriteit van Half-Life eens een stuk omlaag of omhoog moeten doen. Al denk ik niet dat het daar mee te maken zal hebben :)

The devil is in the details.

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:04
Is er schijfactiviteit tijdens de hapering?
En wat staat het hoogste in je processlijst onder geheugen?
(CTRL-ALT-DEL - Taskmanager - Processes)

[ Voor 4% gewijzigd door Frash op 18-01-2004 20:26 . Reden: Typo ]

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

je hebt dus neit zitten knoeien met start hl.exe ... ... ???

terwijl CS draait even ctrl-alt-del
en dan in taakbeheer het proces met rechtermuis aanklikken en dan bij prioriteit instellen kun je zien of je CS op een hogere prioriteit staat dan hij mag???

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:43

w0w

Wat voor vga kaart had je hiervoor?
VSync aan of uit?
Die shift-problemen lijken mij te komen door een vaag scriptje in je cs map. Tiep eens in je console 'developer 1' of zet parameter '-dev' in je snelkoppeling, zo kun je zien welke scripts er geladen worden, ook kun je je autoexec.cfg ff checken :)
MSN Plus kan ook dwarsliggen mbt gebruik van je shift knop, staat die aan als je aant cse bent? Heb je deze problemen ook met een andere mod of hl zelf?
1 - CS haalt voldoende FPS (100), maar als ik de muis beweeg gaat dat schokkerig, en Smooth Out Mouse staat aan
Heb ik ook, maar wel alleen op Direct3d mode, lijkt me gewoon een bugje in cs ofso iets :?

En als je bind "UPARROW" "+forward" doet ofso, kun je dan wel lopen met de pijltjes? En wat staat er in de steam\steamapps\username\counter-strike\errorlogs voor bestandjes?

En dan tot slot; Ik raad je aan om eens op de fora van www.steampowered.com te kijken, hier worden zowat alle bugs en fouten behandelt van cs1.6. En dat is ook wel nodig, cs1.6 is zwaar buggie als je ut mij vraagt :|

[ Voor 51% gewijzigd door w0w op 18-01-2004 20:32 ]

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-08 20:21

Len

Leeg

3 - Ik kan "Walk" niet meer op de shift toets instellen, want als ik dan de pijltjes toetsen gebruik dan wordt walk de hele tijd aan en uit gezet.
Ik moet dus een andere toets als SHIFT gebruiken
Zet dat Catalist icoontje uit je je tray. Daar zitten keyboard shortcuts in die wel eens vaag willen doen met HL / CS / TFC

Free Tibet

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.