Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort op zoek naar een paar nieuwe oordopjes.
Mijn huidige oordopjes zijn de Sony MDR-828, maar ik wil nu wat betere kwaliteit. Bovendien vallen deze oordopjes telkens uit mijn oren.
Omdat een vriend van mij de EX51 heeft en ik hier erg over te spreken ben wil ik oordopjes hebben met ongeveer hetzelfde ontwerp.
Nu zag ik bij Hermes Electronics de EX71. Het prijsverschil is hier maar 5 euro (45 voor de EX51 en 50 voor de EX71), maar bij Mediamarkt kosten de EX51's maar 35. Nu vroeg ik mij af wat buiten de extra's die bij de EX71 zitten nu het verschil is tussen de twee. Ik vind het niet erg om 15 euro extra uit te geven, maar wil dan wel een verschil merken. De specs. zijn hetzelfde dus hier wordt ik ook niks wijzer van.

Wie kan mij hiermee helpen? Graag snel reageren omdat ik bang ben dat de EX51 bij Mediamarkt snel uitverkocht zullen zijn.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
De 71 heeft een extra verlengkabel en dus standaard een kort snoer: voor gebruik met een afstandsbediening.
http://tukipie.net/audio/SONY_MDR-EX71SL_EX51SP.htm

[ Voor 31% gewijzigd door matthijst op 18-01-2004 19:42 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:33
Zijn die EX51's er (bij de mediamarkt) ook in het wit (net als de EX71, past goed bij me iPod :Y))

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:11
Wat zijn goede oordopjes?

Wordt 't allemaal besproken...

[ Voor 32% gewijzigd door Drogo op 18-01-2004 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ze hadden bij de Mediamarkt alleen de zwarte EX51 nog.
Verder kon ik bij de bovengenoemde post zo snel niet het concrete verschil tussen de twee oordopjes vinden, vandaar deze post.
Ik heb ondertussen de EX51 gekocht en die bevallen goed, volgens de medewerkers van Mediamarkt (zegt dus niet zo veel ;) ) was het enige verschil de extra's en het design.

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:47

Rudedadude

Maybe we were born to run

Het zou voor het eerst kunnen zijn dat ze wel eens gelijk zouden kunnen hebben :o

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Pagina: 1