Hallo,
Ik heb een heel irritant probleem, Ik heb van een kennis goedkoop een Radeon 8500 kunnen kopen van Hercules, maar sindsdien die erin zit loopt CS voor geen meter.
Wat zijn de problemen?
1 - CS haalt voldoende FPS (100), maar als ik de muis beweeg gaat dat schokkerig, en Smooth Out Mouse staat aan
2 - Ik kan mijn pijltjes toetsen niet instellen in CS zelf, dus ik moet bijna alles via de Config-File doen.
3 - Ik kan "Walk" niet meer op de shift toets instellen, want als ik dan de pijltjes toetsen gebruik dan wordt walk de hele tijd aan en uit gezet.
Ik moet dus een andere toets als SHIFT gebruiken
Wat heb ik geprobeerd?
Ik heb natuurlijk CS opnieuw geinstalleerd, (CS1.5 en 1.6).
Ik heb ook andere Catalyst drivers erop gezet.
Nieuwe nForce 2 chipset driver...
En Windows opnieuw geinstalleerd.
Wat heb ik voor systeem?
AMD Athlon 2000+
512 MB DDR
60GB HDD
Hercules Radeon 8500LE 64MB
Asus A7N8X-X (Dit probleem had ik ook op een MSI KT4 Ultra)
Ik heb geprobeerd OPenGL op Kwaliteit te zetten, en dan is het muis probleem weg voor eventjes, als ik dan 15 min. speel is de muis weer schokkerig!
Ik heb ook geprobeerd "Snel Schrijven" aan te zetten maar als ik dan reboot (waar hij om vraagt) staat het weer uit!
Ik weet me geen raad meer.
Kan iemand mij AUB helpen?
Ik dank jullie hartelijk!
Ik heb een heel irritant probleem, Ik heb van een kennis goedkoop een Radeon 8500 kunnen kopen van Hercules, maar sindsdien die erin zit loopt CS voor geen meter.
Wat zijn de problemen?
1 - CS haalt voldoende FPS (100), maar als ik de muis beweeg gaat dat schokkerig, en Smooth Out Mouse staat aan
2 - Ik kan mijn pijltjes toetsen niet instellen in CS zelf, dus ik moet bijna alles via de Config-File doen.
3 - Ik kan "Walk" niet meer op de shift toets instellen, want als ik dan de pijltjes toetsen gebruik dan wordt walk de hele tijd aan en uit gezet.
Ik moet dus een andere toets als SHIFT gebruiken
Wat heb ik geprobeerd?
Ik heb natuurlijk CS opnieuw geinstalleerd, (CS1.5 en 1.6).
Ik heb ook andere Catalyst drivers erop gezet.
Nieuwe nForce 2 chipset driver...
En Windows opnieuw geinstalleerd.
Wat heb ik voor systeem?
AMD Athlon 2000+
512 MB DDR
60GB HDD
Hercules Radeon 8500LE 64MB
Asus A7N8X-X (Dit probleem had ik ook op een MSI KT4 Ultra)
Ik heb geprobeerd OPenGL op Kwaliteit te zetten, en dan is het muis probleem weg voor eventjes, als ik dan 15 min. speel is de muis weer schokkerig!
Ik heb ook geprobeerd "Snel Schrijven" aan te zetten maar als ik dan reboot (waar hij om vraagt) staat het weer uit!
Ik weet me geen raad meer.
Kan iemand mij AUB helpen?
Ik dank jullie hartelijk!