Counter-Strike loopt niet goed op een Radeon 8500

Pagina: 1
Acties:

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo,
Ik heb een heel irritant probleem, Ik heb van een kennis goedkoop een Radeon 8500 kunnen kopen van Hercules, maar sindsdien die erin zit loopt CS voor geen meter.

Wat zijn de problemen?

1 - CS haalt voldoende FPS (100), maar als ik de muis beweeg gaat dat schokkerig, en Smooth Out Mouse staat aan :(

2 - Ik kan mijn pijltjes toetsen niet instellen in CS zelf, dus ik moet bijna alles via de Config-File doen.

3 - Ik kan "Walk" niet meer op de shift toets instellen, want als ik dan de pijltjes toetsen gebruik dan wordt walk de hele tijd aan en uit gezet.
Ik moet dus een andere toets als SHIFT gebruiken :(

Wat heb ik geprobeerd?

Ik heb natuurlijk CS opnieuw geinstalleerd, (CS1.5 en 1.6).
Ik heb ook andere Catalyst drivers erop gezet.
Nieuwe nForce 2 chipset driver...
En Windows opnieuw geinstalleerd.

Wat heb ik voor systeem?

AMD Athlon 2000+
512 MB DDR
60GB HDD
Hercules Radeon 8500LE 64MB
Asus A7N8X-X (Dit probleem had ik ook op een MSI KT4 Ultra)

Ik heb geprobeerd OPenGL op Kwaliteit te zetten, en dan is het muis probleem weg voor eventjes, als ik dan 15 min. speel is de muis weer schokkerig! :(
Ik heb ook geprobeerd "Snel Schrijven" aan te zetten maar als ik dan reboot (waar hij om vraagt) staat het weer uit!

Ik weet me geen raad meer.
Kan iemand mij AUB helpen?
Ik dank jullie hartelijk!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Aangezien je een rijtje hele vreemde problem hebt, die ik nog niet eerder ben tegengekomen en je ook al heel veel hebt geprobeerd, zit ik zelf in een heel andere hoek te denken.
Heb je al een virusscanner eropstaan en gezocht naar virussen? Het lijkt namelijk alsof er een bepaald proces ofzo aan de gang is dat blijkbaar het een en ander dwars zit. Heb je toevallig ook problemen met andere spellen, of opvallende dingen bij programma's etc. ?
Verder zijn er zowiezo meerdere problemen met bepaalde Radeon kaarten, daar ook al een beetje naar gezocht?
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een heel vreemde combinatie van problemen vind :)

• Frietsaus
  • Niet online
Ik had hiervoor nVidia, hier had ik nooit problemen mee iig, Verder had ik ook een keer een Radeon 9200, precies dezelfde problemen mee! :(
Ik wordt er gewoon ziek van, iemand nog een opslossing? :)

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:22

w0w

Ik had hiervoor nVidia, hier had ik nooit problemen mee iig, Verder had ik ook een keer een Radeon 9200, precies dezelfde problemen mee!
Ik wordt er gewoon ziek van, iemand nog een opslossing?
Misschien dat je detonators niet goed wegzijn?
En op zich mag je mn andere vragen ook wel be-antwoorden die ik een paar posts hierboven had gestelt :(

• Frietsaus
  • Niet online
O Sorry! :)

Maar ik kan wel spelen met mijn pijltjes als ik ze bind of in de config zet.
Vsync staat uit volgens mij... Hoe kan je dit aanzetten?
Ik gebruik btw geen MSN Plus, het is in elke map, in de errotloggs map staan een aantal teksbestandjes. Ik heb het in elke Mod van HL.

[ Voor 32% gewijzigd door Frietsaus op 18-01-2004 21:22 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:22

w0w

in de errotloggs map staan een aantal teksbestandjes
Zou je deze willen posten of naar mij willen sturen? Ik denk dat we uit deze errorlogs een hoop informatie kunnen krijgen :)

• Frietsaus
  • Niet online
Ik zal ze hier morgen even posten, zit nu bij een kennis namelijk :)

Verwijderd

Kijk hier eens

[rml][ Counter-Strike] Vage lag[/rml]

en hier

ATI users with fps drops -- Look here

Scan ook ff voor virussen, probeer andere drivers, download een CPL config, maak eens een LAN game en check of je dan ook lagged.

Goodluck :)
Pagina: 1