Toon posts:

netwerk probleem red alert 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 pc's die met een thuisnetwerk zijn verbonden.
als ik red alert via netwerk wil gaan spelen ziet alleen de (host) computer de slave (2e computer) maar de slave ziet de host computer niet. best een vaag probleem want bij andere spellen werkt het wel goed. ik heb al geprobeerd om het netbios nr gelijk te zetten op verzoek van 1 van m'n vrienden maar dat werkte niet.
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want zelf weet ik het niet wat er aan gedaan kan worden.

groete Guido

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-01 09:56

SNEAK-NL

galloooooooooooo

heb je wel op beide pc's het ipx protocol geinstaleerd ?
das namelijk het enige protocol wat RA2 slikt op een thuisnetwerk

Verwijderd

Topicstarter
ja is geinstalleerd op beide computers...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je ook de laatste updates geinstalleerd voor Red Alert :? Die vindt je hier:

http://www.eagames.com/of...lert2/english/index.shtml (als je een gare browser gebruikt; of EA ondertussen z'n webservers gaat fixen is het nog leesbaar ook)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ter informatie nog ff beide computers draaien op windows XP ...
en ik heb bij beide computers auto update gedaan en nieuwe update geinstalleerd...

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
je moet ff in het config scherm van RA2 onder network kijken. Daar kun je een interface kiezen. Probeer ze allemaal ff uit op de pc die het niet doet.

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet :?
heb ook net geprobeerd frametype op 802.3 te zetten bij beide computers maar werkt ook niet dan ziet mijn host de slave ook nie meer...heb het nu allebei op automatisch staan...
Pagina: 1