Toon posts:

MSN 6.1 + "Ongeldig Beeld"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

mijn msn messenger (versie 6.1) loopt nu al enkele weken te zeuren met een foutmelding: "ongeldig beeld". hij zegt het volgende:

msnmsgr.exe - Ongeldig beeld

De toepassing of DLL-Bestand C:\WINDOWS\System32\dplayx.dll is geen geldige Windows-kopie. Controleer dit op uw installatiediskette.

- een virus heb ik volgens norton av. professional 2004 niet
- opnieuw installeren heb ik al geprobeerd. (ook door eerst te verwijderen)
- windows xp (professional) is up to date
dit venster komt, wanneer ik het hoofdvenster open (waar ik mijn contacten dus zie). daarna komt het niet meer, tenzij ik door het menu van het hoofdvenster ga bladeren. de messenger functioneert verder normaal, maar het is zeer irritant.

heeft iemand een oplossing hiervoor?

b.v.d / m.v.g.

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 10:26
dplayx.dll is van DirectX. Al geprobeerd die te installeren/up te daten? Op windowsupdate.microsoft.com staat een nieuwe versie.

Verwijderd

Topicstarter
ha,

goed opgemerkt, maar ook na de installatie van de laatste direct x blijft het probleem voorkomen...

iemand een oplossing?

m.v.g. / b.v.d.

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01

Shaidar

Messenger plus geinstalleerd? Waar ik het eerst aan denk ik zo transparency ...

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Verwijderd

Topicstarter
nee die zit er niet op...je bedoelt neem ik aan, dat deze problemen zou kunnen veroorzaken?

Verwijderd

ik heb dit probleem dus met heel veel programma's. oik kan daarna helemaal niets meer!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-07 09:51

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Evt proberen via andere user in te loggen kijken of je bij het runnen van dit soort programma's dezelfde fout krijgt ?

alternativ

Pagina: 1