Vage IE bug bij back button

Pagina: 1
Acties:

• Vigory
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 10:26
Bij het maken van een website ben ik er in geslaagd IE te laten crashen bij het klikken op de backbutton. Dat is alleen niet helemaal de bedoeling en ik heb geen idee waar IE precies op crasht.

Het gaat om de site: www.lsvbi.nl. Als je klikt op "Volgende bijeenkomst" en vervolgens op de back button klikt dan crasht IE, bij andere pagina's gaat het wel goed. Het probleem doet zich voor met de nieuweste IE6 en volgens mij ook met oudere versies. (Bij iemand met een Longhorn beta deed het probleem zich niet voor).

Iemand enig idee waar IE precies de mist in gaat?

Verwijderd

Je kan als het goed is zelf ook de functie van de back button veranderen bent als je eigenaar bent van een volwaardige .nl of .com website (of iets anders..) Dit ligt niet aan IE maar aan de mensen die die website gemaakt hebben...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 21:33 ]

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 00:42

RSpliet

*blink*

Inderdaad vreemdsoortige bug. Als ik vanaf die pagina 'volgende bijeenkomst' nog n link volg, en daarna met t pijltje naast vorige 2 terug ga, crasht ie ook....

Schaadt het niet, dan baat het niet

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als ik op 'nieuws' klik en vervolgens op 'Back' druk, krijg ik ook een error. Waarschijnlijk foutje in de code van de main-frame ofzo. Maar die broncode kan ik op de één of andere vreemde manier niet weergeven. Vage site. :/

[ Voor 24% gewijzigd door _the_crow_ op 18-01-2004 21:41 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Vigory
De broncode wordt niet weergegeven omdat er GZIP compressie wordt gebruikt. Na een resfresh kun je de bron vaak wel bekijken.

Nog iets vreemds: als je in de bovenbalk op "nieuws" klikt en naarna de backbutton gebruikt gaat het goed. Als je middenin de pagina op "nieuws" klikt gaat het niet goed. Als je eerst bovenin op "nieuws" klikt, teruggaat en dan middenin op "nieuws" klikt dan gaat het ook goed. Heeeel vaag... :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan me een topic herinneren in W&G over dit fenomeen, ongeveer een jaartje terug.
Volgens mij is dit gewoon bug nummer 10.001 in IE die nooit gefixed zal worden...

Intentionally left blank

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-08 13:37
Hmm, ik kan het niet reproduceren. Windows XP SP2 beta. IE 60.0.2900.2055

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

BigM321 schreef op 18 januari 2004 @ 22:48:
Hmm, ik kan het niet reproduceren. Windows XP SP2 beta. IE 60.0.2900.2055
Hier met WinXP SP1 en IE6.2800.1106 Wel, gefixt in de SP2 dan :?

K-Meleon Version 0.8.0 Build 844 Doet het gewoon zonder vastlopen.

[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 18-01-2004 22:57 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Vigory
Inmiddels weet ik waar het aan ligt: ik heb een <div style="overflow: auto;"> met daarin een <table> en daarin een link. Als ik de link uit de table haal is er geen probleem meer. Als ik de overflow: auto weghaal is er ook geen probleem meer.

Maar ik wil beide graag houden. Eens kijken wat daar op te verzinnen is...

• Vigory
Ik heb een workaround gevonden: bij het klikken op de link verwijder ik eerst de focus van de link. Het blijkt wel een vage bug :?.

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik kan em ook niet reproduceren (XP-SP1), maar aangezien het bij de meeste hier 'wel lukt' zal ik de uitzondering wel zijn :)

Wees consequent, maar niet altijd

• Vigory
Nu is hij idd niet meer te reproduceren omdat ik een workaround heb gevonden waardoor het is opgelost :).

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Aha, had ff niet door dat het jouw site was.. Dacht dat je em gewoon was tegengekomen op het net.. Ach ja, het was nog vroeg :z

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1