Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] Bij 1 posts in mijn topic geen sig, rest wel.

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een topic, daarin heb ik overal mijn sig aanstaan. Als ik kijk naar deze post dan zie ik er een signature onderstaan, maar als ik kijk naar deze post dan zie ik er dus geen. Standaard staat mijn sig op aan en ik zet hem ook nooit uit.
Als ik de post ga editen dan zie ik het vinkje aanstaan, dus ik zou een signature moetten hebben.

Ik weet ongeveer wel waardoor dit komt, ik had waarschijnlijk gepost vanaf een computer van een goeie vriend van mij waardat ik niet ingelogged was. Als je dan op "Post message" klikt dan moet je je gebruikersnaam+password opgeven. Ik weet niet ofdat signature daar standaard staat ingevuld, maar ik kan hem niet terugkrijgen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:06

crisp

Devver

Pixelated

Als je 'm edit krijg je dan ook geen sig?

In de default preferences (als je uitgelogd bent) staat addsig geloof ik nu nog uit (in 1.9.1 niet meer). Dat dat vinkje bij edit wel aanstaat is een bug die in 1.9.1 gefixed is.
Ik denk inderdaad dat in de volgorde posten-inloggen je eigen prefs nog niet bekent zijn.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nou geedit (editknop -> meteen weer versturen), nou staat mn sig er wel. Maar het is iig wel een bug.

Het lijkt me slim als dat je in je prefs hebt ingesteld dat je altijd je signature wil zien dat hij deze na de http_post uitleest bij het wegschrijven naar de databeest. OF er moet een knopje/vinkje/select(aan,uit,prefs) zijn bij het posten zodat je je sig aan en uit kan zetten.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 19:27:
Ik heb hem nou geedit (editknop -> meteen weer versturen), nou staat mn sig er wel. Maar het is iig wel een bug.

Het lijkt me slim als dat je in je prefs hebt ingesteld dat je altijd je signature wil zien dat hij deze na de http_post uitleest bij het wegschrijven naar de databeest. OF er moet een knopje/vinkje/select(aan,uit,prefs) zijn bij het posten zodat je je sig aan en uit kan zetten.
Die optie is er hoor, maar zoals gezegd staat die standaard uitgevinkt als je niet ingelogt bent

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 18 januari 2004 @ 19:32:
[...]

Die optie is er hoor, maar zoals gezegd staat die standaard uitgevinkt als je niet ingelogt bent
Nee oké dat snap ik, ik gaf alleen een iets te onduidelijk andwoord :+

Als je niet bent ingelogged dan is het een idee dat er een select staat met de opties "prefs", "aan" en "uit".
Als je kiest voor "aan" dan staat je sig aan, kies je voor uit dan staat het uit. De optie prefs haalt de instellingen op zoals je je prefs hebt opgeslagen. Deze optie zou dan standaard geselecteerd moetten zijn. Iig het lijkt me wel zo slim, want dan kan je posten zoals je normaal post en je kan het aanpassen.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

voor die paar keer dat er iemand gaat posten terwijl hij nog niet ingelogt is gaan we die moeite niet doen, daarbij kan je zoals gezegt gewoon het vinkje neerzetten in de bestaande optie, of achteraf gewoon je post nog een keer editten als je je sig zo belangrijk vindt ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.