Toon posts:

[WIN2k] Probleem met Eigenschappen opvragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik van een bestand de eigenschappen op wil vragen *maakt niet uit wat voor bestand* krijg ik een zandloper, duurt het een 'tijdje' voor ik het menu krijg, dit krijg ik ook als ik een bestand aanklik, en op Bestand druk, om de eigenschappen op vragen, of met de toets op je keyboard voor dezelfde functie.

Deleten van films d.m.v Delete krijg ik ook een zandloper, voordat ik het bevestigsscherm krijg.

Me PC is niet langzaam (P4 2,4Gbz 800fbs HT, 512 DDR) en moet het allemaal makkelijk aankunnen, en deed ie ook. Heb dit probleem sinds een dag of twee.

Heb de virusscanner er al over heen gehad, Spybot S&D, Adaware... geen resultaat zelfde probleem... eens geprobeerd te vinden of er vreemde shit draait, ook niet het geval. Ook geprobeerd als ik geen applicaties heb draaien, zelfde geval.

Wat kan 't probleem zijn?

*Nee, opnieuw installeren is voor mij geen optie... en van Win2k afstappen ook niet*

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

grimson

domeingrommer

Je moet het zoeken in de programma's die in het context menu zijn gekropen. Het context menu is wat je krijgt als je op je rechter muisknop drukt op een bepaald bestand. Als het een RAR file is dan zal WinRAR bepaalde opties laten zien (mits je WinRAR hebt geïnstalleerd).

Geen idee wat je de laatste 2 dagen hebt geïnstalleerd ?

[ Voor 14% gewijzigd door grimson op 18-01-2004 17:33 . Reden: xtra ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik installeer vrij weinig... heb alleen een XVid Player geinstalleerd voor me films met NL-Subs... maar die intregeerd niet in me menu.

WinRar, Dreamweaver, Photoshop zijn de enige applicaties, die in me Menu gaan zitten voor de snel opties. De rest niet... ik hou namelijk van clean en clear, en als ik dat kan uitvinken, gebeurt dat vaak ook.

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:52

grimson

domeingrommer

Kijk eens in dit topic:
http://groups.google.nl/g...ngp13.phx.gbl%26rnum%3D10
Type regedit in Start Run

Navigate to
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shellex\ContextMenuHandlers (* is all files)
What is under here

If there is not a human readable description look the number up here
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\<the number>\inprocserver32 [it will be a server
something inprocserver32 is most common]
and look at the file name of the server then View it's version info (by
right clicking it in explorer and choosing Properties).
/edit
Misschien moet je toch eens XVid deïnstalleren om te kijken of het dan over is.

[ Voor 9% gewijzigd door grimson op 18-01-2004 17:38 ]

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05 10:14
grimson schreef op 18 januari 2004 @ 17:31:
Je moet het zoeken in de programma's die in het context menu zijn gekropen. Het context menu is wat je krijgt als je op je rechter muisknop drukt op een bepaald bestand. Als het een RAR file is dan zal WinRAR bepaalde opties laten zien (mits je WinRAR hebt geïnstalleerd).

Geen idee wat je de laatste 2 dagen hebt geïnstalleerd ?
Probeer eerst eens een bestand te selecteren en dan op ALT+ENTER te drukken. Zo krijg je geen context-menu. Werkt dit wel, dan ligt het inderdaad aan de programma's in het context-menu.

Verwijderd

Topicstarter
Dit heeft ook een vertraging... maar ik ga op zoek
Pagina: 1