Hoi,
Heb een vraag, ik heb namelijk 2 domeinen. En 2 hosten
Het 1ne domein wees naar men 1ne host en het andere domein wees naar men andere host. MAAR ik ga de 2de host opzeggen en zou willen men 2de domein linken aan een SUBdomein van men eerste domein.
Ik had bij men host gevraagd wat ik moest doen en hij zei dat ik de functie ADDON domain moet gebruiken. Maar deze geeft echter een fout.
Kan iemand me helpen ?
Bedankt
Heb een vraag, ik heb namelijk 2 domeinen. En 2 hosten
Het 1ne domein wees naar men 1ne host en het andere domein wees naar men andere host. MAAR ik ga de 2de host opzeggen en zou willen men 2de domein linken aan een SUBdomein van men eerste domein.
Ik had bij men host gevraagd wat ik moest doen en hij zei dat ik de functie ADDON domain moet gebruiken. Maar deze geeft echter een fout.
Nu heb ik bij Parked Domain ook geprobeerd en daar kan ik hem wel adden , met gevolg nu dat www.blackz.be en www.bsco.be allebei dezelfde site zijn. En dat is niet echt de bedoeling want www.bsco.be zou naar een subdomein bsco.blackz.be moeten verwijzen.The subdomain, bsco.blackz.be has been added.
Nameserver ips for bsco.be are: Sorry, that domain (bsco.be) is already pointed at an ip address that does not appear to use dns servers on this server or master servers! Please transfer the domain to this server's nameservers or have your admin add one of its nameservers ips to /etc/ips.remotedns and make the proper A entries on that remote nameserver!
The subdomain, bsco.blackz.be has been removed.
www.bsco.be could not be setup. The subdomain bsco.blackz.be was not setup either.
Kan iemand me helpen ?
Bedankt