Ik zou graag over het lokale lan een spel spelen (rise of nations).
maar we zien elkaar niet in de lobby.
Volgens de handleiding met je dan met dxdiag directplay testen.
Dus dat heb ik gedaan, en het blijkt dat die ook geen verbinding krijgen.
meer het boekje geeft geen oplossing nu heb ik al heel de dag gezocht en dacht misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb het volgende gedaan.
Op beide PC's:
START -> Uitvoeren -> dxdiag -> netwerk -> directplay testen
Directplay8 TCP/IP service Provider geselecteerd en port 34987 (ook andere geprobeert). en dan start session, en op de andere pc deelnemen aan session daar het adres van de host opgegeven.
en dan krijg je op de host een chat venster en op de client een venster waar de een session kan selecteren maar ie is geheel leeg.
verder dan dit kan ik niet komen.
Heb geprobeerd DirectX te updaten maar die is al up to date dus dat lukt ook niet.
Op mijn router een D-link di-614+ de upnp setting aan en uit gezet, de gaming setting aan en uit gezet, met de firewall gerommelt.
Maar heeft allemaal niks geholpen.
Heeft iemand een idee / oplossing?
maar we zien elkaar niet in de lobby.
Volgens de handleiding met je dan met dxdiag directplay testen.
Dus dat heb ik gedaan, en het blijkt dat die ook geen verbinding krijgen.
meer het boekje geeft geen oplossing nu heb ik al heel de dag gezocht en dacht misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb het volgende gedaan.
Op beide PC's:
START -> Uitvoeren -> dxdiag -> netwerk -> directplay testen
Directplay8 TCP/IP service Provider geselecteerd en port 34987 (ook andere geprobeert). en dan start session, en op de andere pc deelnemen aan session daar het adres van de host opgegeven.
en dan krijg je op de host een chat venster en op de client een venster waar de een session kan selecteren maar ie is geheel leeg.
verder dan dit kan ik niet komen.
Heb geprobeerd DirectX te updaten maar die is al up to date dus dat lukt ook niet.
Op mijn router een D-link di-614+ de upnp setting aan en uit gezet, de gaming setting aan en uit gezet, met de firewall gerommelt.
Maar heeft allemaal niks geholpen.
Heeft iemand een idee / oplossing?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein