Toon posts:

[Session / Frames] Sessions werken niet bij frames?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn sessies die werken niet icm frames. Er zal vast een oplossing voor zijn, ik heb al gezocht maar komt nerges tot een oplossing?? Iemand die het probleem ook heeft opgelost?

Ik zit dus aan het probleem dat ik frames moet gebruiken omdat me domein die url doorlinkt.. anders krijg ik dus dat me domein naam verdwijnd en me absolute link er komt.. wat dus niet de bedoeling is.. ?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:12
Je sessie verdwijnen niet als je frames gebruikt want daar weet de server helemaal niets vanaf.

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 22:43

JQR

welke taal?? in het geval van php moet je elke pagina beginnen met
PHP:
1
<? session_start(); ?>

Verwijderd

Topicstarter
Ff geen "slimme" opmerkingen maken, ik wil een oplossing. En jah tuurlijk begin ik pagina zow...

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 22:43

JQR

nou nou nou.. rustig.. als je geen informatie geeft kan je ook domme antwoorden verwachten.. ;)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:18

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 15:24:
Ff geen "slimme" opmerkingen maken, ik wil een oplossing. En jah tuurlijk begin ik pagina zow...
En wij kunnen vanaf hier ook precies raden wat er allemaal mis gaat in je pagina, want we hebben hier glazen bollen... :? Relevante source code en eigen testjes (bijvoorbeeld het direct aanroepen van de pagina, en dan de resultaten, doet ie het dan wel of niet) kunnen bijzonder handig zijn voor het geven van evt. suggesties.

Zonder enige vorm van code en meer informatie kunnen we weinig; wat de poster boven mij zei, had gekund, cookies kunnen geblokkeerd worden, je framepagina kan lopen etteren, etc.

[ Voor 22% gewijzigd door gorgi_19 op 18-01-2004 15:29 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1