Toon posts:

[XP] Partitie tabel problemen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een beetje problemen met mn partitie tabel, want ik heb 1 HD in mn computer zitten van 80 GB..

en zie plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://nicolaasboys.nl/test/part.gif

hij is nu 142 gb

Ik heb 4 partities:

c: ~ 5 Gig
d: ~ 35 Gig
e: ~ 35 Gig
?: ~ 5 Gig (voor Linux)

Ik kwam er achter omdat Linux niet kan installeren door een foute partitie tabel.

Hoe kan ik dit probleem makkelijk op lossen zonder data kwijt te raken of opnieuw te installeren???

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Kun je die onbekende partities niet verwijderen, samen met beschikbare ruimte en niet toegewezen weer 1 partitie maken, dat hij zich dan corrigeerd of zoiets?

Verwijderd

Topicstarter
Erazzzer schreef op 18 januari 2004 @ 15:07:
Kun je die onbekende partities niet verwijderen, samen met beschikbare ruimte en niet toegewezen weer 1 partitie maken, dat hij zich dan corrigeerd of zoiets?
Ehm, er zijn niet echt onbekende, aangezien die van 100mb, 3,7 gb en 1000 mb van linux zijn, alleen die niet toegewezen is vaag en die beschikbare ruimte..

kan ik ook niet verwijderen..

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:38
Ik denk dat je iets nogal verkeerd hebt gedaan tijdens het partitioneren van Linux, ik ben bang dat het helemaal legen van je Table de enige oplossing is :?
(heb je er niet stiekem 120gb in :P )

Verwijderd

Dat is eerste wat ik dacht...

34 + 34 ... 34 niet toegewezen, en 34 vrij ....

maar.... Parition Magic even proberen? Ik heb probleem eens gehad met me Win2k, had ik op een HD van 40Gb, opeens 200GB aanruimte volgense de partitie manager (om het even zo te noemen)

Partition Magic kan een uitweg zijn qua oplossen... mss Norton WinDoctor ook, want kan ook gewoon foutje zijn in je Windows config

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 21:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 21:38:
Dat is eerste wat ik dacht...

34 + 34 ... 34 niet toegewezen, en 34 vrij ....

maar.... Parition Magic even proberen? Ik heb probleem eens gehad met me Win2k, had ik op een HD van 40Gb, opeens 200GB aanruimte volgense de partitie manager (om het even zo te noemen)

Partition Magic kan een uitweg zijn qua oplossen... mss Norton WinDoctor ook, want kan ook gewoon foutje zijn in je Windows config
het is denk geen fout van windows, want ik kwam er achter toen ik Linux opnieuw wou installeren (andere distro) en die gaf aan dan mn partitie tabel corrupt was..

ik hoop dat partition magic een uitkomst kan bieden, en dat ik niet al mn data kwijt ben.

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

probeer het eens met DFS duurt ff voordat je doorhebt hoe het werkt, MAAAAR het werkt wel !!!

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Pagina: 1