Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen die mensen hebben met Dual AMD setup's in 1U behuizingen. Ik heb zelf op het moment een Tyan Thunder in een 2U behuizing, echter bevalt deze mij niet zo. Zodoende wil ik hem graag ombouwen in een 1U case, gezien het bord hier uitermate geschikt voor is. Ik ben echter heel benieuwd naar ervaringen van anderen hiermee, vooral betreffende zaken als type behuizing waarvoor gekozen is, en waarom, en daarbij niet onbelangrijk, de gebruike cpu koeling. Actieve fans die op de CPU blazen, of juist zuigen, of een oplossing met passieve koelblokken waar airflow overheen geleidt wordt? En in het laatste geval, gaat dit met 4cm fans of juist met haakse 92mm (om een willekeurige gebruikelijke maat te noemen).
De setup zal bestaan uit :
-Tyan Thunder K7X Pro (Geen SCSI on-board)
-Adaptec 29160LP Scsi adapter
-1,5GB Ram (niet zo relevant lijkt me, gezien het met de angled dimm's sowiezo in 1U past
-36GB SCSI Disk
-30GB IDE Disk
-2x 2400+ MP CPU (Thoroughbred)
Alle tips en adviezen worden gewaardeerd en indien er een mooie discussie uit voortkomt in dat mooi meegenomen
De setup zal bestaan uit :
-Tyan Thunder K7X Pro (Geen SCSI on-board)
-Adaptec 29160LP Scsi adapter
-1,5GB Ram (niet zo relevant lijkt me, gezien het met de angled dimm's sowiezo in 1U past
-36GB SCSI Disk
-30GB IDE Disk
-2x 2400+ MP CPU (Thoroughbred)
Alle tips en adviezen worden gewaardeerd en indien er een mooie discussie uit voortkomt in dat mooi meegenomen