Toon posts:

Tv signaal

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tv op mijn kamer voor mijn PS2, maar geen kabel aansluiting... Elders in het huis hebben we nog een kabel aansluiting over die niet gebruikt wordt... nou lijkt de oplossing simpel... doortrekken maar! Nou, ik woon in een bungalow en dat is best een eindje doortrekken van kabels! En trouwens, kabels zijn lelijk. Is er een manier om het draadloos op te lossen? Het liefst gewoon een zender en receiver apperaatje die het kabel signaal draadloos doorstuurt. Verder moet het de ontvangertje weer output geven in de vorm van de kabel aansluiting en het liefst dus geen scart ofzo... bestaan zulke dingen? Wie helpt mij verder? :)

Verwijderd

Topicstarter
Euhhh tja... dit is een oplossing, maar dit is denk ik gewoon met scart, want je laat twee 2 tv's met elkaar communiceren... ik wil zeg maar gewoon mijn kabel doortrekken, maar dan draadloos :)

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 17:35:
Euhhh tja... dit is een oplossing, maar dit is denk ik gewoon met scart, want je laat twee 2 tv's met elkaar communiceren... ik wil zeg maar gewoon mijn kabel doortrekken, maar dan draadloos :)
En dat kan zegmaar gewoon niet. Je hebt een bandbreedte van zo'n 800Mhz nodig, dat ga je alleen met kabel reden.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 17:35:
Je hebt ook van dat soort dingen met ingebouwde Tuner, kan je dus gewoon op je kabel aansluiten. Deze bijvoorbeeld.

Weet niet hoe de kwaliteit hiervan is, maar ik heb de versie zonder tuner en dat is gewoon goed beeld voor een normale TV, verwacht er niet al te veel van, maar het is goed te kijken.
little_soundman schreef op 19 januari 2004 @ 02:11:
[...]

En dat kan zegmaar gewoon niet. Je hebt een bandbreedte van zo'n 800Mhz nodig, dat ga je alleen met kabel reden.
Wel als je gewoon 1 zender doorstuurt :)
Je ontvanger stuurt naar de tuner het kanal dat je wil ontvangen en deze stuurt alleen dit kanaal door, werkt prima :)

[ Voor 5% gewijzigd door Klippy op 19-01-2004 02:18 ]

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO