Toon posts:

Firmware PENTAX EL-2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,heeft iemand ervaring om de firmware te flashen van de pentax el-2000.
eventueel met de firmware van de hp 912 vermits de toestellen hetzelfde zijn.

Mvg.

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 17:10

YellowCube

Wait...what?

heb jij nieuwe firmware voor de 912? En wat voegt die toe aan de oude firmware?
Volgens mij zijn de toestellen identiek en zou het dus niet uit moeten maken (m.u.v. het feit dat je waarschijnlijk "HP" in het schermpje krijg i.p.v. Pentax).

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
Nou,ik had op de site van pentax een firmware van de el-200 gezien,en die word toch samen met de el-2000 beschreven ,vandaar.
Ik heb trouwens de 1.05 opstaan ,maar als ik de beschrijving volg volgens de site gebeurt er niets.ik heb het gedownload dan uitgepakt en vervolgens op mijn geformateerd cf kaartje geschreven,dan uitgeschakeld en dan terug opgestart in pc modus met het klepje open van de cfkaart op het toestel,maar er gebeurt niets.

ps.heb jij een hp,ik had het anders met de webupdater willen proberen van hpmaar ik vind de software nergens,het betrefd HP Web updat 2.4.0.2

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2004 12:27 ]

• LEiPiE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-01 20:53

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

het is EI-2000 btw (heb dezelfde), heb niks gevonden mbt firmware... die van mij kan vastlopen in de P modus, zou leuk zijn als dat gefixed zou zijn, maar verder, ach... akn zo niet bedenken wat er mis is met de firmware verder (sneller zal ie niet worden met nieuwe firmware :))

Pentax heeft de camera vrij snel op een zijspoor gezet om de een of andere reden.

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber