Toon posts:

Drivers voor Soundblaster Live Platinum 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,
Ik heb even gezocht, maar ik kan nergens een juist werkende driver pack vinden van Creative voor de Soundblaster Live Platinum 5.1. Ook een juiste versie van Lifeware kan ik niet vinden. Slechts een update waarna hij uren blijft hangen tijdens het bewerken van het register.
Hopelijk kan iemand mij aan de juiste en volledige drivers helpen.

Alvast bedank,
Douwe!!

• DaaNium
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-07 10:01

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

staan ze niet gewoon op de drivers pagina van soundblaster.com?
Liveware word volgens mij niet meer gemaakt..
om welk OS gaat het trouwens?

[ Voor 26% gewijzigd door DaaNium op 18-01-2004 13:13 . Reden: URL aangepast :) ]

..maar ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn..

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 13:08:
Hallo daar,
Ik heb even gezocht, maar ik kan nergens een juist werkende driver pack vinden van Creative voor de Soundblaster Live Platinum 5.1. Ook een juiste versie van Lifeware kan ik niet vinden. Slechts een update waarna hij uren blijft hangen tijdens het bewerken van het register.
Hopelijk kan iemand mij aan de juiste en volledige drivers helpen.

Alvast bedank,
Douwe!!
ploep, op de creative site:

http://nl.europe.creative...g=2&prod=264&drivertype=1

voortaan ff beter zoeken

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Die kun je gewoon downloaden op www.creative.com, na een paar keer op drivers en next geklikt te hebben krijg je een heel makkelijk menutje wat je nou wil. Software, drivers of utilities, welke OS en welk type enz.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
|:( Update...

Aan de TS, ff zoeken in de Search.
Deze vraag is al zo vaak voorbij gekomen.

Als het goed is, is het nog steeds zo dat je alleen updates kunt downloaden.
Installeren moet dus met de CD.
Je kunt als het goed is wel weer een CD aanvragen bij creative support.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoyden op 18-01-2004 13:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om Windows XP, maar die link van jou Vacuumcleaner, die heb ik al gedownload. En werkt dus niet.
Btw, Ik heb de hele website nagezocht...

• DaaNium

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

Windows XP heeft volgens mij standaard zelf al (goede) drivers voor de Soundblaster Live! serie
voor extra software (wavestudio e.d.) moet je de cd installeren die erbij zat

Verwijderd

Topicstarter
XP installeerd idd drivers voor de SB Live, maar niet de juiste. Tijdens het spelen van diverse games gaat hij vreemde geluiden geven (krakend e.d.) Als ik de bijgeleverde CD installeer, krijg ik het ene conflict na het andere. En nee, het ligt niet aan XP, want die is net volledig opnieuw geinstalleerd.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 13:17:
XP installeerd idd drivers voor de SB Live, maar niet de juiste. Tijdens het spelen van diverse games gaat hij vreemde geluiden geven (krakend e.d.) Als ik de bijgeleverde CD installeer, krijg ik het ene conflict na het andere. En nee, het ligt niet aan XP, want die is net volledig opnieuw geinstalleerd.
Toch moet je proberen die drivers te installeren, daarna direct een update erover.
Dat je os net opnieuw geinstalleerd is, ok, maar dat wil niet zeggen dat alles perfect werkt om geen conflicten te krijgen.

Probeer eens een ander pci slot, en installeer dan nog eens.

• DaaNium

DaaNium

incl. 70% zachte ghee

..misschien zijn er nog geüpdate drivers op http://windowsupdate.microsoft.com ?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 13:13:
Het gaat hier om Windows XP, maar die link van jou Vacuumcleaner, die heb ik al gedownload. En werkt dus niet.
Btw, Ik heb de hele website nagezocht...
Die moet het echt doen want ik heb ook XP, misschien heb je een bronnenconflict oid, de drivers zijn iig goed.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1