nieuw mobo kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb dus net een nieuw mobo, een asrock k7s8xe r3.0..
Maar nu heb ik dus weer 120 euro te besteden (eerst wat minder, vandaar dat mobo), dus zat ik te denken om dit mobo weg te doen en een Asus A7N8X te kopen.
Zal ik dan echt merkbaar verschil voelen in snelheid? in reviews ken je zien dat de sis748 met vele dinge sneller is dan de n-force2, en dan in spellen de nforce2 wat sneller is.
Momenteel wil mijn 2500+ barton op mn k7s8xe boordje met voltmod en over vcore voltage aan niet hoger dan 2.09Ghz (11x190).. (temps zijn in orde, stressed 47 graden)
Dus zou ik met een A7N8X harder kunnen? of heb ik gewoon een bagger processor :(

[ Voor 4% gewijzigd door naps op 18-01-2004 11:51 ]

Verwijderd

Aangezien dat je MP op 11 staat ga ik ervan uit dat je Barton gelocked is.
Die FSB kan die echt niet een klein stapje omhoog?
Wat voor geheugen heb je?, heb je ook al met wat soepelere memtimings geprobeert te booten met en hogere FSB.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met Processors, Mobo's & Geheugen te maken, je bent aan het overclocken. Dit soort topics zouden op Die-Hard Overclocking & Cooling horen, maar aangezien je met dit geval prima met de FAQ van DOC uit de voeten zou komen, gaat dit topic dicht.

Met overclocken heb je geen garanties. Hetgeen je bereikt hangt af van de kwaliteit van het mobo, die van de CPU/koeler en het geheugen, de user-kennis en -inzet, etcetera.

Dit topic is gesloten.