Ik heb een raar probleem:
ik heb voor mijn eigen pc een 9800pro gekocht en wou de 9700pro die er inzat gebruiken voor mijn tweede pc, waar dus een asus p4pe inzit, nou is het zo dat wanneer ik de 9700pro er in stop hij helemaal niks doet (3 piepjes van pc speaker)
stop ik mijn oude kaart (gf4 mx) dan start de pc wel op, dus dacht ik misschien is de kaart wel stuk...
, maar stop ik de 9700pro weer in mijn eigen pc dan is er niks aan de hand.
Wat kan dit nou zijn? AGP slot is goed anders zou hij de gf4 ook niet dedecteren, en de kaart is ook niet stuk want die doet het in mijn andere pc..
Enja het stroom stekkertje had ik ook aangesloten, en voorheen heeft deze kaart altijd in deze mb gedraaid...
Ik heb trouwens meerdere keren de kaart er uit gehad en opnieuw er in gestopt.
iemand een idee, weet nl niet waar ik dit in moet zoeken?
Wist ook niet of ik deze topic nou hier of onder videokaarten moest plaatsen...
ik heb voor mijn eigen pc een 9800pro gekocht en wou de 9700pro die er inzat gebruiken voor mijn tweede pc, waar dus een asus p4pe inzit, nou is het zo dat wanneer ik de 9700pro er in stop hij helemaal niks doet (3 piepjes van pc speaker)
stop ik mijn oude kaart (gf4 mx) dan start de pc wel op, dus dacht ik misschien is de kaart wel stuk...
Wat kan dit nou zijn? AGP slot is goed anders zou hij de gf4 ook niet dedecteren, en de kaart is ook niet stuk want die doet het in mijn andere pc..
Enja het stroom stekkertje had ik ook aangesloten, en voorheen heeft deze kaart altijd in deze mb gedraaid...
Ik heb trouwens meerdere keren de kaart er uit gehad en opnieuw er in gestopt.
iemand een idee, weet nl niet waar ik dit in moet zoeken?
Wist ook niet of ik deze topic nou hier of onder videokaarten moest plaatsen...
[ Voor 13% gewijzigd door bmwman op 18-01-2004 11:08 ]