USB op router gebruiken voor webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik vroeg me af of de USB aansluiting die op mijn E-tech ADSL router zit ook kan gebruiken om me webcam op aan te sluiten, of kan het alleen gebruikt worden om met de router te connecten via USB.

Valt er op een of andere manier daar iets op te maken dat ik die USB kan gebruiken

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-08 22:29
Denk niet dat dat gaat werken..

Maar buiten dat wat voor functie zou het geheel moeten hebben snap namelijk niet zo goed wat je ermee wil doen.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1031/N

Nee dus. Moeilijk om specificaties op te zoeken? Nee. Waarom heb je dat dan niet gedaan?

• Thomasje
TRAXION schreef op 18 januari 2004 @ 02:03:

Maar buiten dat wat voor functie zou het geheel moeten hebben snap namelijk niet zo goed wat je ermee wil doen.
Ik kan nou me webcam streamen, maar wil me webcam voor het raam zetten want dan hoef ik soms niet naar beneden als er niet leuke personen voor de deur staan :D

• Thomasje
pc staat boven met webcam btw

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

TRAXION schreef op 18 januari 2004 @ 02:03:

Ik snap wel wat ie daarmee zou willen doen.
Ik denk dat ie daar permanent een webcam op zou willen hangen en die doorlinken naar z'n website bijvoorbeeld. Best handig lijkt me ook wel.
Maar ik denk ook niet dat dat gaat lukken. Zou wel tof zijn. :)

• Thomasje
sdomburg schreef op 18 januari 2004 @ 02:05:
http://www.e-tech.nu/Product_Detail/1031/N

Nee dus. Moeilijk om specificaties op te zoeken? Nee. Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Ik heb een andere hoor maar daar gaat het verder niet om, we zitten toch op een forum van tweakers dan moet zoiets toch te tweaken zijn.

• sdomburg
Thomasje schreef op 18 januari 2004 @ 02:05:
[...]

Ik kan nou me webcam streamen, maar wil me webcam voor het raam zetten want dan hoef ik soms niet naar beneden als er niet leuke personen voor de deur staan :D
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken svp.

Je kan kijken of je met usb verlengsnoer de deur kan bereiken, of anders koop je Asus WL500g wireless router, deze heeft wel usb webcam functie en heb je meteen draadloos internet :)
Thomasje schreef op 18 januari 2004 @ 02:07:
[...]

Ik heb een andere hoor maar daar gaat het verder niet om, we zitten toch op een forum van tweakers dan moet zoiets toch te tweaken zijn.
Fijn dat je vermeld welke je hebt dan :) [/sarcasme]

Veel plezier met de firmware gaan hacken zou ik zeggen, want deze functie wordt native niet ondersteunt door geen van de E-tech routers die ik kan vinden...

Als je je afvraagt waarom ik zo onvriendelijk doe; ik vind dat je naar meer dan 660 posts wel mag weten hoe je een fatsoenlijke startpost maakt.
Thomasje schreef op 18 januari 2004 @ 02:11:
[...]

USB kan toch helemaal niet zover, het is toch wel een meter of 15 denk.
Fijn dat je dergelijke dingen ook in je startpost meldt. Verder:
http://www.everythingusb....owthread.php?threadid=804

Als je gezocht had, wat je OOK al niet gedaan hebt.

[ Voor 53% gewijzigd door sdomburg op 18-01-2004 02:13 ]

• Thomasje
sdomburg schreef op 18 januari 2004 @ 02:08:
[...]

[afbeelding] gebruiken svp.

Je kan kijken of je met usb verlengsnoer de deur kan bereiken, of anders koop je Asus WL500g wireless router, deze heeft wel usb webcam functie en heb je meteen draadloos internet :)
USB kan toch helemaal niet zover, het is toch wel een meter of 15 denk.

Kijk als het niet gaat dan gaat het nie. Het had leuk geweest als het had gekunt. Ik ga er geen geld verder in steken

• Deem
  • Laatst online: 17:14

Deem

Ontcijfer mij!

jeej, een persoon met een beetje verstand met toch echt wel weten dat dit een onmogelijk idee is. Je zegt zelf al, dat die connectie alleen bedoeld is voor een PC zonder netwerkkaart, via de usb toch te kunnen aansluiten op je router. misschien opgevallen dat die connector op je router anders is dan de stekker aan je webcam :O 8)7 ?

EdiT: Usb repeaters (lees:versterkers) halen om die 15 meter te overbruggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Deem op 18-01-2004 02:16 ]

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Thomasje
naimed schreef op 18 januari 2004 @ 02:13:
jeej, een persoon met een beetje verstand met toch echt wel weten dat dit een onmogelijk idee is. Je zegt zelf al, dat die connectie alleen bedoeld is voor een PC zonder netwerkkaart, via de usb toch te kunnen aansluiten op je router. misschien opgevallen dat die connector op je router anders is dan de stekker aan je webcam :O 8)7 ?
Zo'n aansluiting zal ook wel om te zetten zijn. Zitten echt wel even veel draadjes in hoor 8)7
Thomasje schreef op 18 januari 2004 @ 02:00:
Ik vroeg me af of de USB aansluiting die op mijn E-tech ADSL router zit ook kan gebruiken om me webcam op aan te sluiten, of kan het alleen gebruikt worden om met de router te connecten via USB.

Valt er op een of andere manier daar iets op te maken dat ik die USB kan gebruiken
Was dus meer vragend bedoelt en daarom ook de of

• sdomburg
Thomasje schreef op 18 januari 2004 @ 02:17:
[...]

Zo'n aansluiting zal ook wel om te zetten zijn. Zitten echt wel even veel draadjes in hoor 8)7
Dan soldeer je toch een male om naar een female en ga je de firmware opnieuw schrijven zodat ie je webcam ondersteunt, als 'ie daar überhaupt wel de benodigde hardware voor aan boord heeft. Veel succes de komende 5 jaar :)

Fijn trouwens dat je m'n posts helemaal doorleest en nooit iets vraagt wat ik al eerder in dit topic beantwoord heb.

[ Voor 16% gewijzigd door sdomburg op 18-01-2004 02:20 ]

• Deem
  • Laatst online: 17:14

Deem

Ontcijfer mij!

Jahhoor je kan hem omzetten, dat heb je mij niet horen zeggen. maar het gaat noooooit en never werken.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Mja, dit gaat nergens meer heen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.