heey beste tweakers,
Ik zit met een probleem en een klein irritant probleempje.
Ik heb uren naar de code lopen te kijken en of er fouten in staan maar ik kom er niet achter.
Het is denk een simpel foutje, want hij zet de waardes uitgehaalt vanaf de database niet goed in het tabel.
Ik heb gebrobeert de include van head.php weg te halen. Geeft geen winnend resultaat.
$rows en $bestel weggehaalt en zorgt ook voor geen resultaat.
heel het bestel defineer gedeelte weg gehaald dus dit:
Gaf helaas ook geen resultaat dus wist ik het echt niet meer. Toen ik in de broncode keek zag alles er goed uit. dus heb vanuit de broncode alles wat binnen de <table> </table> tags stond gekopieerd en geplakt in dreamweaver. En tot mijn grootste verbazing zag het dan er wel goed uit.
Het probleem is dus dat hij de waardes naast elkaar zet i.p.v onder elkaar.
Ik weet het echt niet meer waar het aan ligt ik hoop dat iemand me kan helpen.
hier kun je de source vinden:
http://www.hozee.org/kees/nl2be/admin.phps
alvast eeuwig bedankt!
Ik zit met een probleem en een klein irritant probleempje.
Ik heb uren naar de code lopen te kijken en of er fouten in staan maar ik kom er niet achter.
Het is denk een simpel foutje, want hij zet de waardes uitgehaalt vanaf de database niet goed in het tabel.
Ik heb gebrobeert de include van head.php weg te halen. Geeft geen winnend resultaat.
$rows en $bestel weggehaalt en zorgt ook voor geen resultaat.
heel het bestel defineer gedeelte weg gehaald dus dit:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| <? if($array[bestel] > 0){//kijkt of iets besteld is ja/nee $bestel = "$bestelrows"; } else { $bestel = "geen"; } ?> |
Gaf helaas ook geen resultaat dus wist ik het echt niet meer. Toen ik in de broncode keek zag alles er goed uit. dus heb vanuit de broncode alles wat binnen de <table> </table> tags stond gekopieerd en geplakt in dreamweaver. En tot mijn grootste verbazing zag het dan er wel goed uit.
Het probleem is dus dat hij de waardes naast elkaar zet i.p.v onder elkaar.
Ik weet het echt niet meer waar het aan ligt ik hoop dat iemand me kan helpen.
hier kun je de source vinden:
http://www.hozee.org/kees/nl2be/admin.phps
alvast eeuwig bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 02:03 ]