fusemail.com

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:22
Volgens mij kwam ik daarstraks op nieuws: Google waarschijnlijk bezig met ontwikkeling e-maildienst reactie tegen waarin fusemail.com als een goede e-maildienst werd genoemd die bijna niemand kent... ik ben gelijk even gaan kijken.

Dit is geen goede dienst, maar een zeer fijne ( _/-\o_ te goed om waar te zijn?) complete e-mail oplossing en meer. Als je het niet kent zou ik zeker even gaan kijken lijkt me voor veel mensen wel wat.

Maar... ik vertrouw het niet helemaal (onbeperte diskruimte, geen reclame enzo...). Daarom ben ik op zoek naar mensen met ervaring met deze dienst.

... ben ik dus net aan het testen gaat de server down.... hoop dat dat toeval was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een account, Alleen het activerings mailtje is lang onder weg??
/edit, ah, Ik kan gewoon inloggen zonder dat ik het activeringsmailtjehebt gekregen :x

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2nra schreef op 18 januari 2004 @ 00:36:
Maar... ik vertrouw het niet helemaal (onbeperte diskruimte, geen reclame enzo...). Daarom ben ik op zoek naar mensen met ervaring met deze dienst.
Dat is niet bij een free account,, je krijgt 500 mb space als je 30$ per 3 maanden betaald (da's veel ;) )

Heb nu ook een accountje aangemaakt en ff afwachten hoe het bevalt ;)

Edit: quote gemod

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Op.Lijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:22
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 12:36:
[...]

Dat is niet bij een free account,, je krijgt 500 mb space als je 30$ per 3 maanden betaald (da's veel ;) )

Heb nu ook een accountje aangemaakt en ff afwachten hoe het bevalt ;)

Edit: quote gemod
Jawel: http://www.fusemail.com/services/compare.html

Overigens is de outlook plugin in beta te krijgen . http://www.fusemail.com/phpbb/viewtopic.php?t=517

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Wel vreemd dat er bij de free-account geen limiet is op de mailboxruimte en bij de betaalde versie wel een van 500 MB :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een "Fuse account" geprobeerd? dwz, je hele hotmail box overzetten... Ik durf dat niet :'(

Niet dat ik bang ben dat het fout zal gaan ofzo...

Heb net dat forum zitten doorspitten,,

"Actually you are free to use as much space as you like. We do not have any limits on the amount of disk space usage you can have here at FuseMail. "

Maarrrrr,, in de toekomst gaan ze er geld voor vragen (ik geloof dat dat niet veel wordt, dit is een erg goed inzettend (2mans) team !

Je kan per verzonden bericht max 50 mb mee sturen >:)

ik ga het proberen ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2004 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-08 19:50
Goedkoper en zeker beter: www.fastmail.fm

40 dollar per jaar.
150 MB email storage, 150 MB file storage.
Spam filter, virusscanner, veel domeinen beschikbaar. Heel erg snel en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom betalen :?

Er zijn ook nog services zoals gmx.net, super relaxte pop3 email provider met 20 MB mailbox, met daarnaast de beste spamfilter die ik ooit heb gezien, ontvang per dag wel een aantal spam mails maar die belanden allemaal in de spam folder, dus daar heb ik geen last van :)

En hij is nog gratis ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 15:38

Shedman

Met het hart op de goede plek

Verwijderd schreef op 25 januari 2004 @ 17:03:
waarom betalen :?

Er zijn ook nog services zoals gmx.net, super relaxte pop3 email provider met 20 MB mailbox, met daarnaast de beste spamfilter die ik ooit heb gezien, ontvang per dag wel een aantal spam mails maar die belanden allemaal in de spam folder, dus daar heb ik geen last van :)

En hij is nog gratis ook :)
Maar tegenswoordig moet je een adres in Duitsland hebben om je aan te melden. Daar sturen ze dan een bevestigingsbrief oid naar toe.

Ach, je hebt nog altijd mail15.com of imap.cc

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Shedman schreef op 26 januari 2004 @ 14:35:
[...]

Maar tegenswoordig moet je een adres in Duitsland hebben om je aan te melden. Daar sturen ze dan een bevestigingsbrief oid naar toe.

Ach, je hebt nog altijd mail15.com of imap.cc
Daarvoor kun je toch het adres van een Duitse winkel invullen :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

errrm, Ik krijg alleen maar xxx mailtjes binnen terwijl ik me nog nergens heb ge-singned up :'(

Zou best kunnen dat zo fusemail wordt gesponsord ofzo, ik bedoel, het valt niet eens in de spam box die shit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik nu ook actief fusemail werkt perfect. Ik ben wel betalend geworden maar dat is best. Layout is goed en server erg snel. Ze zijn nu met een plugin bezig om data te syncen
Pagina: 1