Toon posts:

Nieuwe Printer

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe printer, tot nu toe heb ik steeds een HP gekocht, altijd wel tevreden over maar ik wil deze keer mogelijk wel voor een ander merk gaan.

Ik dacht aan een prijs tussen 75-100 euro. Hoeveel ik er mee print? Reken op 5 pagina's met foto's en 5 tekstpagina's per dag.

De printer moet natuurlijk geen slak zijn, maar kwaliteit van foto's vind ik wel belangrijker. Ik wil ook niet elke 2 weken naar de winkel lopen voor een nieuwe cardrigde en ik heb ook geen idee welke merken van printers het zuinigste zijn en/of de grootste cardridges hebben.

Ik heb redelijk weinig ervaring met andere merken van printers en over het algemeen ken ik nu weer niet ZO veel van printers. Kan iemand mij leuke moddelen geven die in de buurt komen van het soort printer zou willen?

Bedankt

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik zou zeggen: check wat topics hier op GoT over printers. Je bent niet de eerste die dat vraagt....

Mijn mening:

Geen HP; zeker niet als je vaker foto's gaat afdrukken.
Ga voor Canon met losse kleureninktpatronen. Canon is wat duurder in aanschaf maar goedkoper in gebruik en dus voordelig als je wat meer print.

i850 bijvoorbeeld

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja belangrijk, het zou ook een printer mogen zijn met scanner in, dan mag hij natuurlijk wel wat meer kosten (+50€).
Ik zoek toch een scanner te kopen en aangezien plaatsgebrek lijkt me dat ook wel handig.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan is het toch echt tijd om wat reviews te lezen, ook zijn er de laatste tijd redelijk wat topics over printers geweest, zoek daar anders even naar :)

Dit topic is gesloten.