Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM][EL] LEDs voor optische muis & HDD light

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

kheb net dus (zoals jullie waarschijnlijk gelezen hebben) me multimedia keyboard gemod, door de 9 groene SMDs te vervangen door blauwe. Nu wil ik dus ook met me muis, HDD LEDs aan de slag. Het probleem is nou, bij de heldere LEDs van world led, kan je kiezen tussen een 5mm 3000mcd of 8000mcd blauwe LED. Welke heb ik nodig? Ook weet ik niet of ik misschien een 3mm nodig heb voor me HDD, nog ff checken l8er. Suggesties? Hulp gevraagd!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

ik zou voor je muis de meest sterke led nemen... die van 8000 mcd...

kheb zelf 5000mcd voor me muis maar kheb nog steeds lichte ondergrond nodig 8)7
beetje irri dat a4'tje onder me klauwen de hele tijd...

dus... 8000 mcd :)

what hdd betreft... wil je em IN de hdd bouwen? heb je er al wat over gezocht? je weet dattet risky is en dat je een kleine (lees: geen) kans heb je hdd werkende te houden?

-- Mx-Generætion --

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de reply! Kzal ff die van 8000 bestellen (kzal wel blind worden van al dat licht maargoed). Over die HDD: kwil m dus niet IN me HDD, kwil dus gewoon t 'busy' LEDje vervangen, omdat dat groen anders zo vloekt met de rest :P
Laat maar horen!

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 00:36

Mx-KAEY

Mx-KÆY

LOL

zeg dat dan:D

jah die kan je gewoon heel simpel vervangen...

ze zeggen wel is: "meten is weten" dus.... ga is kijken wat voor ledje het is "meet" het op en voila je weet welke je moet hebben 3mm of 5mm :+

en dan hoef je niet een felle natuurlijk want snachts wil je gewoon lekker kunne slapen... (iets wat ik allang niet meer doe door men power led en rheobus :X )

\/\/\/\/kheb der geen moeite mee dat die jongen met kzal en kwil typt :+\/\/\/

[ Voor 24% gewijzigd door Mx-KAEY op 18-01-2004 00:17 . Reden: vautjes ]

-- Mx-Generætion --

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:01
Verwijderd schreef op 18 januari 2004 @ 00:03:
Thanx voor de reply! Kzal ff die van 8000 bestellen (kzal wel blind worden van al dat licht maargoed). Over die HDD: kwil m dus niet IN me HDD, kwil dus gewoon t 'busy' LEDje vervangen, omdat dat groen anders zo vloekt met de rest :P
Laat maar horen!
Type aub gewoon "ik wil" of "ik zal" ... Leest namelijk vrij irritant dat "kzal" of "kwil".

-

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

dat niet alleen, vragen naar de bekende weg is soms ook wel irritant.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.