Zware twijfel tussen de JBL SCS 178 en de JBL 20. Ik heb beide gehoord, alleen niet met de zelfde configuratie.
Nu zit ik met het probleem dat ik ze niet gelijktijdig kan vergelijken. Ik vind ze allebei lekker klinken. Het voordeel van de SCS20 is dat ie wat beter bij mijn interieur past, maar krijgt de JBL scs 178 betere recensies voor zover deze beschikbaar zijn. De 178 kan ik kopen voor 370 Euro en de scs 20 voor 320 Euro. Welke zouden jullie kiezen. Welke heeft volgens jullie de beste specs?
Vergelijking scs 20 & 178 kieskeurig met specs
Ik koop deze vnl voor het surround geluid, maar wil ook een " redelijk" stereo geluid.
Op een ander Forum kwam ik ook tegen dat dit de volgorde volgens JBL is:
Nu zit ik met het probleem dat ik ze niet gelijktijdig kan vergelijken. Ik vind ze allebei lekker klinken. Het voordeel van de SCS20 is dat ie wat beter bij mijn interieur past, maar krijgt de JBL scs 178 betere recensies voor zover deze beschikbaar zijn. De 178 kan ik kopen voor 370 Euro en de scs 20 voor 320 Euro. Welke zouden jullie kiezen. Welke heeft volgens jullie de beste specs?
Vergelijking scs 20 & 178 kieskeurig met specs
Ik koop deze vnl voor het surround geluid, maar wil ook een " redelijk" stereo geluid.
Op een ander Forum kwam ik ook tegen dat dit de volgorde volgens JBL is:
Klopt dit?De volgorde is eigenlijk SCS138 --> SCS10 en SCS178 --> SCS20
Daarnaast heeft JBL parallel daarbij in de markt geplaatst de SCS140 en de
SCS146.
[ Voor 5% gewijzigd door RustyTank op 18-01-2004 00:03 ]
Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!